InsomNina Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hva bruker dere? Har til nå brukt sånne engangs i "papir", men har kjøpt ull for å holde meg litt mer varm. Men skal de bli så fort våte som de blir? Jeg har foreløpig bare ett par, og etter en liten time så var de helt våte og singlet`en like så. Det skal vel ikke være sånn? For da vil betennelsen komme fort.. Hmm
MBSS Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 jeg bruker ull innerst og noen vanntette engangs utenpå...
MBSS Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 også bytter jeg ofte da... har flere i ull slik at de kan tørke i mellom
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg bruker chicco sine innerst og ull utenpå Varm og tørr!
littlefairy Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 jeg bruker de engangsinnleggene innerst, og de i ull utenpå aldri våt
Ladybugg Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg må bruke engangs innerst og ull utenpå. Vis jeg bare har ull, blir jeg fort veldig våt. Har to sett med ull, et til dag og et til natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå