Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har erfaring med den?

Eg kjøpte for ei stund siden men har kun brukt den et par prøveperioda. Den finne el så alt virka ok, men har ikkje klaffa enda.

Kver gang eg har brukt den har eg fått opp 2 daga med maksimal fruktbarhet. E veldig usikker på kem av de 2 dagane det er best å legge inn aksja ;) Kem av dagane ville dere hatt mest tru på? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg vil også prøve en sånn fertilitetsmonitor, men de er jo så dyre:( kan dere ikke prøve begge dagene? :)

Skrevet

Har vurdert å kjøpe en slik, om TR kommer neste uke. Er fertilitetsmonitoren grei å bruke? Anbefales den?

Lykke med prøvingen til forresten!

Skrevet

Jeg får opp 2 dager på den og. Da setter jeg inn aksjene den fyste ,andre og tredje dagen.

Skrevet

Hei

Ble gravid på første forsøk, men måtte tenke meg godt om for når vi skulle legge inn aksjene.

Den begynner jo først noen dagen på høy før man får et par dager med max. Jeg testet om morningen og dersom jeg fikk max visste jeg jo at EL allerde kunne ha skjedd, jf at høy ble testet 24 timer tidligere.

Dvs vi la oss litt i forkant, jf at sædcellene kan leve lenge, men det gjør ikke egget. Så vi la inn aksjer de to dager på høy og den første på max og dette klaffet.

Lykke til

Skrevet

Æsj! Ikke si slikt da :-P Fikk max fertilitet i på 2. dagen i dag, og mannen kommer ikke hjem før i morgen *sukk*.

Skrevet

Hei.

Har akkurat lurt på det samme.

Den ser jo grei ut så vi har bestilt.

Bare litt synd at jeg fikk tr i går, å man må begynne å bruke den på første dag med mens. Så vi får bare være tolmodige å vente til 3pp :)

Vist vi nå sku få det til på 2pp så får vi vel legge den ut på finn da :)

Håper den er verdt 2000,-

Skrevet

den koster ikke 2000 kr.. kjøp på billige-teste.dk.

monitoren koster 1195 kr.. eller du kan velge pakke med monitor og 20 testpinner for 1399...

vær obs på at du kan ikke ha mer en 42 dagers syklus.

Skrevet

Dersom du får monitoren før det har gått 5 dager av mensen, så kan du justere dette på monitoren. Derfor ikke helt sikkert at du må vente til neste runde før du begynner å bruke den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...