Gå til innhold

9 mnd gammel baby,4 grader ute sol blå himmel kan han da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitte i en slik en trihjul sykkel som jeg styrer med stang i 30-45 min hvis jeg kler han godt me fleece dress,reimadress,reima hue,votter og ullragger og stonez?

Eller bør han elst sitte i soveposen i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har Reima går det sikkert greit. Har du Name- It så bare glem det.. Hahah :P

Men ha på han ull innerst, og det du har så går det vel greit? De blir ikke kaldere enn oss - selv om vi later til å tro det, hehe :)

Skrevet

Det hørtes fryktelig kaldt ut. Han vil sitte passiv i "sykkelen" - temperaturen langs bakken er kaldere enn høyere oppe, og om det er litt vind vil den følte temperaturen være lavere enn det gradestokken viser.

Så lenge barnet ikke kan gå selv er det best å ha dem i pose i tillegg til klær når det er vintertemperaturer. Da kan du regulere kroppsvarmen mye lettere ved å åpne/lukke. Små barn blir mye raskere nedkjølt enn voksne.

Men dette betyr jo ikke at så små barn ikke kan være ute i det hele tatt, altså...

Skrevet

Jeg tror det går bra jeg :) bare å sjekke temperaturen i nakken innimellom det vel?!!?! her har lilleloppa hengt i babybjørnen i -2 i 20 minutter, og var gooood og varm da vi kom inn igjen... Og med fine roser i kinnene.... Hun hadde på ullundertøy, ulldress og vindtett dress fra p&p. Hun er 41/2 mnd

Skrevet

Barn er forskjellige slik som oss voksne, noen er veldig varme og noen som meg fryser støtt =) Men ull inderst er en god og trygg regel.. to lag ull(eller ettull og ett med fleece) og så dress... og husk kuldekrem til ansiktet(uten vann!) =)

Skrevet

Syntes det hørtes greit ut jeg. Kle med ullbody og slikt i tillegg så skulle det vel gå greit. Tulla mi på ett år satt med vanlige klær og tovet merino ulldress opp dunposen sin i 7 plussgrader oppi vogna og var varm og god. Selvsagt med lue og skinntøffel/sko sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...