Gå til innhold

Nokon som prøver IVF ved Haukeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på ventetid der eg.. Henvisninga ligg klar, men gynekologen vil berre vente litt til før han sender den avgårde. Eg er ikkje personen som er flink til å mase, men kjenner at eg er ein smule utålmodig :( Han meinte det gjekk raskare sidan vi skal prøve på førstemann, men uansett ser eg for meg laaaang ventetid på å komme i gong..

- Nokon erfaringar med kor lang tid det tok frå henvisninga vart sendt til noko skjedde?

- Kor lang tid gjekk det før ein var i gong med behandlinga?

- Lurer også på om behandlinga på Haukeland er "bra"?

Håpar nokon orkar å svare meg :o) er litt fortvila...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det gikk ca 3 mnd fra henvisningen det var sendt til vi fikk time til forsamtale, da det var gjort var vi i gang etter. 3 nye måneder. Så det går litt tid. Lengre tid går det etter ferier. Men det er en prosess som krever mye tålodighet.

Om haukeland er bra? Jeg har ikke andre å måle de opp med. Men føler jeg mangler noe uten helt å kunne sette fingeren på det. Men jeg må si jeg er fornøyd så langt selv om det ikke har lykkes for oss enda

Skrevet

Hei! Vi har søkt i mars, så etter 7 mnd var vi i gang, hadde uttak i november og innsett tre dager senere. Nå venter vi vårt første barn, er 19 uker på vei. :)

Skrevet

Hei! Ting tar tid! Må ha mye tolmodighet, men er ikke flink på dette selv.

Forstår at du er fortvilet, det er mye følelser i sving! Men det hjelper å få en dato å forholde seg til!!!

Ble henvist av fastlege til Haukeland i mai 2010. Fikk komme til gynekologisk poliklinikk for utredningssamtale i november 2010. Ble deretter sendt Ivf søknad og har fått forsamtale i mars 2011. Så håper å være i gang snart! Dette blir vårt første forsøk.

Ser at det står i brevet mitt at ventetiden på forsamtale er 3 måneder.

Lykke til!!!

Skrevet

Hei igjen, og tusen takk for flotte svar! :o)

Skjønna at ting tar tid ja, og er vel det eg har vert forberedt på igrunnen. Vurderar litt å ta det privat også, men ser litt mørkt på at det kostar so utruleg mykje, og sambo er ikkje så kjempeinteressert i å ta det privat.. Er merkeleg med dinna tolmodigheta, etter 16 mnd sidan pilleslutt håpar eg at ting snart kan skje. Har ikkje fått det til å klaffe på alle EL, derfor gyn vil vente med å sende henvisninga.. *sukk*

Så kjekt at det har gått bra med deg En liten blomst ♀ ! :) Masse lykke til framover :)

Og masse lykke til til Solformørkelse og familiepå3?, håpar det klaffar snart for oss alle tre :)

Skrevet

Heisann:)

Vi skal også til med IVF ved Haukeland. Søknad ble sendt 14.februar, og 10mars fikk vi brev at vi skal komme på forsamtale 26.april.

Er veldig spent på hvor lang tid det tar fra der av.....håper ting skal skje fort nå, er lei av å vente...

Masse lykke til til dere alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...