Gå til innhold

Deler av brystvorten er hvit.. hjelp, hva er dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en liten uke siden, ble plutselig en del av brystvorten min helt hvit. Det ser nesten ut som den er død og helt uten blodsirk.. I tillegg er det fryktelig smertefullt ifm amming og ca 1 time etterpå. Det er også vondt innover i brystet. Det er ikke sopp, for det har jeg hatt tidligere..Hva kan dette være og er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik, det kommer å går men jeg har ikke så vondt. Jeg søkte på nett første gang jeg fikk det å fant noe som hørtes ut som det, husker ikke hva det het nå men det var ufarlig. Du kan jo prøve å søke

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Har googlet det, og også lest om Raynauds fenomen, men burde ikke da hvitheten komme og gå? Den lille delen som er hvit, er det konstant. Tenkte at jeg skulle prøve å se om det var tett melkegang og brukte en steril nål for å se om jeg kunne "åpne" den. Merket da at jeg har NULL følelse i området også.. :( Har du det også "Meg &Vesla + Antonio?"

Skrevet

Hei igjen ja :) Min hvithet kommer å går den da, men når jeg er hvit der føler jeg ikke noe om jeg tar der, har kun prøvd å ta med fingrene da..

Men det kan jo sikkert variere ang hvithet, ellers kan du jo også ta en telefon til legekontoret i morgen å hører hva de sier ;)

Skrevet

Jeg har også dette. Hatt det i ca 2 uker vil jeg tro. Gjør voondt! Jeg prøver tipsene på ammehjelpen med varme på puppen og å drikke svart te. Vet ikke om det funker, men det har i alle fall blitt noe bedre de siste dagene. Hvitheten kommer og går, men som oftest så er deler av den hvit.

Skrevet

Hadde det jeg også i begynnelsen, nå tre mnd etter er det borte hvert fall. Slet litt med såre brystknopper og diverse, så antok at det var derfor de ble helt hvite...herding?det var litt vondt etter amming ja....

det går over! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...