Gå til innhold

herlighet, hvordan skal jeg klare å overleve de neste ukene :o

Anbefalte innlegg

kort fortalt: Etter mange år med depresjoner og et år med en skade i foten så er jeg blitt veldig overvektig, har ikke orket å tenke på det eller gjøre noe med det før nå i det siste som hverdagen endelig har smilt mot meg igjen :) Var en aktiv danser for 7 år siden og var kjempegodt trent, skjemmes over meg selv nå!

Husker det var mange her inne som prøvde et treningsprogram som heter 30 day shred, så jeg fikk det i postkassen forleden.

Jeg er i UTROLIG dårlig form, blir gåen etter en liten oppoverbakke. Så jeg prøvde treningsvideoen i går, er helt ødelagt i dag, bare å sette seg ned på doen gjør vondt! hehe. Men jeg fikk karret meg opp av sofaen og fikk unnagjort 20 min i dag og, klarer så absolutt ikke å henge med på alt, men jeg prøver, og det føles godt (etterpå) :)

Håper bare jeg klarer å holde ut å få gjort dette hver dag, noen tips til å klare det?

Har også klart å holde meg unna godterier siden lørdag, dødsvanskelig fordi jeg får så ofte lyst på noe godt, spes på kveldene (kan være alt fra sjokolade til kake til kakao) :S Tips for å klare dette også mottas med takk :)

Fortsetter under...

Så flink du er!

Bare hold ut, det tar ikke så mange dagene før stølheten blir borte. Det er deilig når du begynner merke skikkelig fremgang, og det gjør du. Jeg synes nivå 2 var lettere enn nivå 1 jeg da, men det kommer kanskje av at øvelsene der passet meg og kroppen min litt bedre.

Tips til kveldskos er bær, kjøp sånne poser med frosne bær i butikken og tin noen om kvelden. Jeg digger bringebær, men du finner sikkert din favoritt. Du kan spise dem som de er eller ha på f.eks vaniljeyoghurt eller lage en smoothie.

Lykke til!

Stølheten går over - og det er da vel deilig å kjenne at man har brukt litt muskler!

Når det gjelder usunt kveldsfor. Kjøp inn knaskegulrøtter, blomkål e.l. som du har klar og som du spiser i stedet for godisen!

Er du helt på tuppa - ta et grovt knekkebrød med nugatti f.eks. det er ikke så sunt, men knekkebrødet gjør at du får litt fiber i kroppen blandet med sjokoladepålegget....

Jeg synes også det verste var å kutte ut godisen.. Sånn med en gang så funka det fint, da hadde jeg ikke lyst på..

Men nå 2 mnd etter begynner godissuget å komme!

Da synes jeg det er veldig godt å ta med en nutrilett dark chocolade bar.. Tilfredstiller sjokolade-behovet!

Lykke til, dette klarer du :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...