Gå til innhold

Noen her som har blitt skuffet over mannens tale til deg i bryllupet deres??

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss i fjor, og mannen min har aldri vært redd for å tale eller snakke i store forsamlinger. Jeg ventet meg derfor en fin tale i bryllupet vårt.

Men.... Jeg ble skikkelig skuffet.

Han jabbet i vei i 20 minutter om alt og ingenting! Masse dårlig svada som ikke var interessant i det hele tatt. Snakket leeenge om hvordan vi møttes og tiden etterpå.

Han nevnte ingenting om hvilken god mor jeg er, ingenting om meg som person.

Følte det hele ble veldig upersonlig.

Og jeg mener at en god tale ikke skal vare lengre enn 5 minutter. Om man skal holde på interessen til publikummet lengre enn dette, skal man være en j.... god stand up-komiker, for å si det sånn!

Elsker han selvfølgelig, ble bare litt skuffet over talen.

Andre som har blitt det?

Fortsetter under...

I knew it! ;-)

Den kom kjappere enn antatt, vel og merke! :-)

Jeg sa jo at jeg selvfølgelig elsker han. Men er vel lov å føle det slik??? Herregud.....

Og så lurte jeg bare på om flere har blitt skuffet?

*ler meg ihjel*

HI

Nei, han holdt en humoristisk tale over hvor "håpløs" jeg til tider er og ikke holdt han på lenge heller! Vi har et humorisisk og uhøytidelig forhold, sånn utad. Mulig noen satte maten i vranga, men de som kjenner han og meg vet at det hele var en smule overdirvet og det var jo tross alt bare familie og venner der. Jeg liker ikke kliss og klass og jeg ønsker ikke begynne gråte osv på min store dag, så det passet meg fin, fint!

Annonse

Skuffet ja, og pinlig var det, mannen min kopierte Kronprins Haakons tale til Mette-Marit!!! Jeg sa at den var så fin, og at hun var heldig som fikk en slik tale. Som sagt - så gjort!!

Jeg er jo ikke helt lik henne heller akkurat...vel vel..

Han gjorde masse annet rart også, gikk fra meg på brudetrappa etter noen få bilder, for han måtte jo ta seg av gjestene...!!!

Jeg er ærlig og sier det som det er til han, men vi tar det ikke så høytidelig og vi ler litt av det nå, men utrolig flaut der og da.

Fatter ikke at dere hetser HI sånn!! Det er da en helt legitim følelse, uten at hun av den grunn skal bli oppfattet som en bortskjemt prinsesse! Kanskje hvis hun hadde laget en stor sak ut av det der og da, men å kjenne en skuffelse inni seg og fortelle om det her, er fullt forståelig.

Min mann er fra Colombia, og vi giftet oss her i norge. De fleste som var til stede var fra min familie, men det kom også noen fra hans side helt fra Colombia.

Pga. han ikke følte seg helt stødig i norsk på den tiden, var jeg usikker på om han i det hele tatt ville holde en tale, og hadde ikke klandret ham hvis han lot være, men jeg ville nok vært litt skuffet. Også hvis talen bare var plapring.

Jeg forberedte en tale selv, som jeg holdt.

Men han hadde forberedt en vakker tale, og fått hjelp av venner med norsken. Det var en av de fineste tingene ved hele bryllupet, og den dagen skal man få føle seg litt som en prinsesse.

Så skjerp dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...