Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er nervene fullstendig i spenn her. Er på rugedag 15 inkl innsettdagen. Har hatt litt brun crinone (beklager detaljer her) de siste dagene, og våknet med menssmerter igår.

De fortsatte hele dagen, og hadde en blødning da kvelden kom.

Var sikker på det var mensen, det var ikke bare rosa.

Masse tårer og tanker om nytt forsøk.

Tok en billigtest idag tidlig, jeg droppet clearblue testen da jeg var 100% sikker på at jeg uansett ville få negativ.

Men den ble positiv med en gang... Måtte ikke lete etter streken heller, men kjæresten trodde ikke helt på den for den var ikke like sterk som kontrollstreken. Endel svakere enn det.

Viste testen til en venn som var innom, var ingen tvil om at det var strek der.

Tok en test rugedag 9, den viste ingenting.

Nå er vi enda mer forvirra, er jeg gravid tro eller er jeg ikke..

Såå irritert på meg selv for at jeg ikke tok den digitale istedet.

Prøve å samle opp noen timer da og teste i ettermiddag?!

Er på ullevål og de sier test etter 3 uker. Klarer jo ikke vente så lenge.. syns jeg har vært tålmodig jeg, rugedag 15 jo. med en liten sprekk dag 9 bare*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten fortsatt menssmerter litt av og på, men blør ikke lenger. Bare litt rosa... sluttet med crinone igår.

Skrevet

Hei, stapp oppi crinone med en gang! Du skal IKKE slutte på medisiner før du er 100% sikker på negativ test!

Skrevet

Har bare fått beskjed om å bruke de to pakkene jeg, kan jeg ha misforstått?

Har jo resept på alle medisiner (for 3 forsøk)i tilfelle jeg må ha fler forsøk, skal jeg hente ut ny pakke da kanskje.. Burde kanskje ta en tlf til ullevål.

Skrevet

Jeg holder til på Riksen, og har brukt 2 pakker Crinone etter uttak. Den gangen jeg ble gravid skulle jeg heller ikke ta Crinone mer enn i 15 dager totalt.

Skrevet

Det er bare ved frys du skal fortsette på progesteron, når kroppen har hatt eggløsning produseres dette av det gule legemet frem til morkaken tar over.

Jeg blødde selv på testdato denne gang, og forstod like lite som deg når testen ble positiv. Blødde i tillegg nesten hele uke seks, men spiren lever den! Så jeg tror du er gravid, spesielt hvis du ikke blør mer nå.

*hvisker et forsiktig gratulerer*

Skrevet

Takk for svar jenter.

Tok en digital test isted jeg, og den viste GRAVID!! :) den går jo ikke an å mistolke..

Jeg skjønner ingenting,men er så glad!! snakk om berg og dalbanedager...

Crinonen er brun, men ikke mer blødning. Håper det holder seg sånn:D

Håper det går bra at crinone behandling er over. Kanskje hente ut en eske for sikkerhets skyld og ta en om dagen?!

Skrevet

Gratulerer med positiv test i dag!

Sorry, så ikke du var på rugedag 15 allerede. Du trenger da ikke mer Crinone for kroppen produserer progestrone selv.

Hurra og igjen gratulerer som nygravert!

Skrevet

Gratulerer ;-)

Skrevet

Hei.

Ikke for å forvirre dere, jenter, men i Danmark anbefaler de å bruke Progesteron helt til man kommer til 10 uker i svangerskapet. Det har jeg gjort i hvert fall.

Sitter her med voksende mage og er i uke 21 nå :)

Lykke til og masse babystøv fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...