Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Er du /dere avhengig? hvor mange timer daglig går til spillet?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg kan ikke foordra det spillet. Samboer spiller. Spiller 1-2timer hver dag. Noen ganger kan han spille lengre. Han har skjerpet seg ganske mye for før gikk hele helga til det, men jeg syns han spiller en del fortsatt. :s Men jeg kan fort sitte 2timer på div forum da, så sånn sett har jeg ikke så mye å si. Jeg tror han var på god vei til å bli avhenging, men kuttet drastisk ned, og sier at han ser nå hvor mye tid han brukte der og at det var skummelt mye, så han er hvertfall klar over det selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Ja han spiller fortsatt og jeg gjorde. Jeg sluttet når jeg begynte på skole, for jeg ville heller satse på det enn et spill. samboeren spiller 2-3 ganger i uka fra etter at barnet er lagt og utover. Men regelsen er klar, ingen spilling for alt som må gjøres er gjordt. Så nei tror ikke han eller jeg er avhengig, vi kan fint gjøre andre ting. WOW er kun et spill og vi ville aldri latt det tatt over livet våres^^
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Min samboer spiller 4-5 timer om dagen, og når han spiller er han låst til spillet slik at han kan ikke gå fra pc-en :/ heelt idiotisk spill. Og om jeg nevner det til han at jeg synes han spiller mye, sier han bare at jeg sitter også på pc-en og gjør det jeg ønsker der.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Er det som er så irriterende med wow, at det kommer quest og gilds (?) han må være med på og da er låst fra å gjøre noe som helst. Umulig å finne på noe, eller planlegge ting selv. Blir sur bare på tanken..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 JA! Er akkurat det som skjer.. quests og guild og alt annet faenskap! Han blir jo aldri lei?! Så er det vel noe som heter Arena, og da går det ikke an å snakke til han engang. Om jeg gjør det og laget taper er det plutselig min feil siden jeg snakket til han.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Er sånn her og, blir sprø.. Er irriterende selv om min ikke spiller såå mye lengre. For det tar jo så mye tid. Tilogmed de dagene han ikke skal være med på noe spes må han bruke minst en time på å ordne ting på spillet. Urk. Selv om jeg sitter ett par timer på dataen selv om kvelden, så er det ikke en katastrofe om jeg må gjøre noe annet, eller ikke får vært på nettet den kvelden.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Er sånn her og, blir sprø.. Er irriterende selv om min ikke spiller såå mye lengre. For det tar jo så mye tid. Tilogmed de dagene han ikke skal være med på noe spes må han bruke minst en time på å ordne ting på spillet. Urk. Selv om jeg sitter ett par timer på dataen selv om kvelden, så er det ikke en katastrofe om jeg må gjøre noe annet, eller ikke får vært på nettet den kvelden.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Takler ikke spillet jeg! Gale nok at samboeren min spiller litt vel for mye. Har vel egentlig alt gått for langt når det går mer tid på spill en på den andre parten i forholdet...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Ah faktisk litt godt å se at d bare ikke er meg som har en samboer som spiller dette møkkaspillet. Tror nok min samboer kan puttes i den båsen som avhengig. Et av mine høyeste ønsker er at han skal slutte, iallefall trappe ned. Men han mener jo at han må få gjøre det han selv vil på pc-en sin, og er helt umulig å snakke med når det gjelder wow. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Jeg var avhengig, glad jeg kom meg ut av det. Mange timer brukt, 8timer og mer om dagen :S Var en av "verdens" beste spillere, er et "navn" som mange kjenner til, hadde flere tusen som satt og så på meg streame (live video fra når jeg spilte samtidig). Er også en kjent stemme på youtube videoer fra wow. Eneste verden jeg "var noe" var WoW, den vanlige verden var kjip. Ja jeg var kjempedeprimert og arbeidsløs, så jeg spilte da folk var på jobb og til langt på natt, nesten ingen som vet om dette siden jeg endte opp med å flytte til en plass hvor jeg ikke fikk ha noe sosialt liv (hadde en sjalu bedre halvdel), WoW reddet meg fra å sitte å snakke med meg selv/stirre i veggen. Men WoW ødela meg også, utrolig mye! Glad jeg har kommet meg unna, var mange folk som var "avhengig" av å ha meg der, måtte tenke på dem hele tiden i forhold til hva jeg gjorde og ikke gjorde, måtte passe på at ting ble utført, spillte til slutt ikke for min del ,men for andres del! Har enda wow installert, men har knapt spillt det det siste året. Skal sies at jeg har møtt en flott mann via dette spillet (vi har vært sammen i litt over et år), og enda har ukentlig kontakt med noen fra spillet som er fra andre land. Spark mennene deres i ræva, avtal heller spilletidspunkt fordi hvis man går pvp/arena så må man nesten ha fullt fokus der hvis man vil vinne Sett opp spilleregler!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 såpass ja. kan jeg spørre hva nicket ditt er/var? spiller litt selv, men kan ikke i nærheten kalle meg for en av "verdens" beste spillere
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 Jeg spilte det mye før, samboeren min også. Da kunne vi sitte på hver vår data i 4-5 timer etter at guttungen var i seng. Nå spiller vi omtrent ikke i det hele tatt lenge, og det er egentlig veldig godt, Ikke at vi var så avhengige at vi ikke kunne finne på andre ting, men er jo uansett ikke noe særlig å bruke såå mye tid på et spill....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #14 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har spillt det og andre spill før og ja det ble mange timer om dagen, Var ikke avhengig men hadde ei helelr mye annet å gjøre, jeg valgte ikke å spille over å se film med kjæresten gå tur med ei venninne, gå på besøk eller ha besøk. Men kunne sikkert blir 10-20-30 timer i løpet av en uke hor det ikke skjedde mye annet. Men det var før jeg fikk barn har ikke spilt på 4 da jeg nå har en snart 4 åring. Jeg hadde også en nå ex som spilte mye, la jo ikke merke til det den gang jeg spilte selv men veldig når jeg selv sluttet for å ta meg av barnet vårt og han ikke klarte å engang spille mindre så han var avhengig. Han spilte ikke WOW da men et par andre spill.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 Lol, uffda, er så tragisk når folk må ta det så langt. Selv spiller jeg, eller egentlig ikke, men litt av og til. For to og et halvt år siden møtte jeg faktisk ektemannen min gjennom spillet og i dag bor vi sammen i Norge og venter et barn om noen uker. Han spiller mer enn meg, men er voksen nok (selv om han bare er 22) til å forstå at så og si alt annet er mer viktig og at det er noe man kan gjøre når man har fritid. Kjenner meg igjen i at enten så blir det masse eller ingenting, fordi om man vil spille "ordentlig" så må man ofre en god del tid og planlegge med andre, men hverken jeg eller mannen min bryr oss om dette akkurat nå. Vi har hatt netter der vi satt våken til klokka fem og spilte sammen, men det skjer så og si ikke lengre med vår hverdag. Samtidig synes jeg ikke det er noe mer galt å gjøre noe sånt enn å være ute på byen like lenge da.. så lenge man ikke blir skikkelig asosial og mister alle vennene sine selvfølgelig. Kan forstå kvinner som ikke spiller selv kan synes det er kjipt, men om de bare spiller her og der og noen få timer av gangen synes jeg ikke det finnes grunn til å reagere. Hva gjør du som fritdissyssel, liksom? Sitter på DiB, ser på TV? Hvorfor er de aktivitetene bedre enn et spill?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 Lol, uffda, er så tragisk når folk må ta det så langt. Selv spiller jeg, eller egentlig ikke, men litt av og til. For to og et halvt år siden møtte jeg faktisk ektemannen min gjennom spillet og i dag bor vi sammen i Norge og venter et barn om noen uker. Han spiller mer enn meg, men er voksen nok (selv om han bare er 22) til å forstå at så og si alt annet er mer viktig og at det er noe man kan gjøre når man har fritid. Kjenner meg igjen i at enten så blir det masse eller ingenting, fordi om man vil spille "ordentlig" så må man ofre en god del tid og planlegge med andre, men hverken jeg eller mannen min bryr oss om dette akkurat nå. Vi har hatt netter der vi satt våken til klokka fem og spilte sammen, men det skjer så og si ikke lengre med vår hverdag. Samtidig synes jeg ikke det er noe mer galt å gjøre noe sånt enn å være ute på byen like lenge da.. så lenge man ikke blir skikkelig asosial og mister alle vennene sine selvfølgelig. Kan forstå kvinner som ikke spiller selv kan synes det er kjipt, men om de bare spiller her og der og noen få timer av gangen synes jeg ikke det finnes grunn til å reagere. Hva gjør du som fritdissyssel, liksom? Sitter på DiB, ser på TV? Hvorfor er de aktivitetene bedre enn et spill? Så lenge man ikke tar det for langt er det en helt grei fritidssyssel i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #17 Skrevet 3. mars 2011 Haha.. Quest og gilds:P Huff, ja det er avhengighetsskapende det der, jeg var det ei stund før, men nå titter jeg innom og spiller litt i ny og ned, ikke så ofte, men er litt koselig å gjøre det av og til Jeg er glad jeg ikke er avhengig, kjenner at jeg får nok etter ei lita stund bare. Er vel dungeons og battle arena hvor man fort ikke kan forlate datan ja, for da dør man:P Det er nesten verdens undergang for de som er avhengig, ehehehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå