Gå til innhold

Ble flyttet en mnd fram, og vips ble jeg i septemberklubben! :)

Anbefalte innlegg

Hei alle her inne.

Var på tidlig ul tirsdag, og da var det et sprellende lite vesen på 12 uker i magen min. Jeg trodde selv jeg var 8 uker, så ble veldig overrasket.

Jeg fødte 3mnd for tidlig i oktober, og den lille døde 3 uker senere. Med masse sorg den siste tiden, ble vi overraskende kjapt gravid igjen. Heldigvis.

Nå venter tettere oppfølging i dette svangerskapet siden det er uvisst hva som førte til fortidlig fødsel forrige gang.

I mellomtida krysser vi alt vi har for at dette går vår vei denne gangen.

Så da ble jeg plutselig ny her inne.:)

Hvordan er formen deres om dagen? Hvor langt har dere kommet?

Fortsetter under...

Hei.

Gratulerer så masse, må vel være deilig å "plutselig" være i 2. trimester :)

Trist å høre om ditt englebarn. Satser på at alt blir perfekt denne gangen.

Jeg er i uke 14, venter førstemann 4. sept. Gleder meg masse :)

Kondolerer med tapet av lille engelen deres <3 : (

Fantastisk at dere ble på vei så kjapt, ingenting er vel bedre!

Jeg er 11 uker på vei i dag, og er tidvis i skikkelig dårlig form, med voksesmerter og masse kvalme. Men nyter tanken på hvorfor det er slik <3

• 2 uker senere...

Så søte dere er, takk for omtanken her inne:)

Her har kvalmen avtatt for hver dag som går. Er fortsatt stup trøtt, og er glad jeg kan sove store deler av dagen og kvelden:)

Nå går det heldigvis an å prøve å ta seg en gåtur om dagen. Når en slipper å være så kvalm hele tiden. Så nå begynner livet å smile igjen:) hehe

Er oppblåst i magen, og føler magen er stor. Men jeg har ikke gått ned et gram siden forrige fødsel, så jeg må vel bryte i sammen å tilstå at jeg bare er feit :) hehe

Men som min bestemor sier; - Kiloene får du ta etter fødsel. Nå skal du konsentrere deg om å få en velskapt baby om 6 mnd ...:) Og det kjenner jeg ikke gjør meg noen verdens ting:)

Nå har det vært en stund siden jeg har vært inne her inne. Hvordan går det med dere nå? Har magen kommet på dere eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...