Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen vår starter mellom 8 og 10, varierer litt fra dag til dag - som regel er vi oppe kl. 9.

Lillegutt legges ca. halv ti om kvelden, og våkner da som regel 00.30, 02.30, 04.30, 07. - og så ligger vi i senga litt til - kanskje han sover og sover til rundt 9. Hver gang han våkner, får han pupp. Jeg tør ikke annet, for han går ikke opp så mye i vekt (bare ca. 150 g per uke).

Han får en flaske mme om kvelden, men synes han våkner ofte allikevel....Håper virkelig det blir litt mindre vekkinger når han starter med grøt, for det er slitsomt å sove så lite i strekk. I tillegg klarer jeg ikke å sove mens jeg ammer, så jeg føler natta er like mye våkentid som sovetid. Sukk....

Kanskje det blir bedre når han begynner med grøt? Han nærmer seg fire måneder med stormskritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han legges rundt kl 18-18.30, og sover til kl 7..

Veldig greit for min del :) Da våkner gjerne storebror også, og vi slipper å stresse for å rekke barnehagen!

I tillegg blir det ikke så stor overgang når jeg må begynne å stå opp kl 6 for jobb heller! Det merket jeg godt med storebror, for han sov gjerne til 8-9-10.. Da ble det stor overgang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...