Gå til innhold

RFSU: Skyggestrek eller positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en rfsu-test i dag, og det dukket opp en svaksvak skyggestrek med en gang. Den var så svak at den ikke viste igjen når jeg prøvde å ta bilde, og jeg kunne ikke se om den var grå eller rosa (VELDIG SVAK strek!!!).

Etter den tørka inn (senere enn 30 min, som ansees som ugyldig resultat), var skyggestreken blitt rosa (fremdeles så svak at den ikke viser igjen på mitt kamera).

Hva tror dere? Burde jeg ta en ny test i morgen/om noen dager, eller bare vente på tanta? Er 12 dpo i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvis du har mange tester så ta en test igjen i morgen eller vent et par dager. Jeg greier aldri å vente. :) Jeg testet negativt 10 dpo og positivt 12 dpo med en litt svak rosa strek (billigtester) tok så cb digital på samme urinprøve og da kom det opp Gravid så jeg slapp å spekulere.Har lest et sted at hvis streken er rosa så er mann gravid. Skyggestreker er ofte grå.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar :-)

Er litt usikker på om den faktisk er rosa. Samboer mente den var grå, men om en åpner staven, ser man at det er svak rosa farge i kantene på streken om du skjønner.

Tenker jeg tar en ny test (kanskje digital) om to dager, siden jeg ikke har noen liggende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...