Gå til innhold

Hvis dere trodde DERES svigermødre er sprø, min er virkelig gal - se her!

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig da ihvertfall at svigers ikke renner ned døra hos oss. Men det betyr ikke at de ikke gir oss hodebry. De mener nemlig (helt alvorlig) at de er familiens overhode og at VI derfor skal komme til dem. Så ofte som mulig. Så hvis de ikke får sett barnbarnet sitt på en stund så er det VÅR feil.

De ringer omtrent aldri, og når vi snakkes er de sure og fornærma for at vi ikke har kommet innom oftere. De er begge tidlig pensjonert så de går bare hjemme og de er spreke som bare det begge to så det er ikke helsemessige årsaker til at de ikke kan dra ut.

Mannen min har prøvd å si til dem at det er hektisk å ha små barn så det er ikke så lett å komme seg ut alltid, men at vår dør er åpen og at de er hjertelig velkommen anytime.

Men neida, det er ikke snakk om. Og svigermor har til og med klart å si at de vil prioritere min manns bror i sitt testamente dersom vi ikke kommer på besøk oftere.

Sprø ja?!

Fortsetter under...

Sprøtt, ja!

Jeg er allikevel litt uenig med deg i en ting. Er det virkelig så stress å dra på besøk til dem? Jeg har to barn og ser bare positivt i det å dra bort på besøk. Ungene ser noe annet enn hjemmet og det blir ikke så mye rot for meg om kveldene når ungene er lagt:)

Eh....

Min svigermor er alkoholiker og kan kle seg naken i fylla og hoppe rundt.

Likeledes kan hun i beruset tilstand finne på å spørre den unge naboen om han vil kn....

Dette er en dame på 65 år som selv har oppdratt to barn.

Hun mener at sønnen min bærer preg av autisme fordi han ikke leker med henne når hun er på besøk men er mere opptatt av å stable klosser og kjøre biler for seg selv. Han er forresten 16 mnd.

Min svigermor er nok helt sikkert hakket galere enn din!!!!

Uff ja, dette var usmakelig av meg. Det er det dummeste jeg har hørt!! Og vet du, henger man noen ut så er det med fullt navn og adresse, det har jeg vel så vidt jeg kan se ikke gjort.

Og til deg første anno, vi er på besøk der ca hver tredje uke, de bor to timers kjøretur unna så det er ikke gjort i en fei. Da overnatter vi også, men dette er ikke nok for dem.

HI

Annonse

HI:

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet.

Her er det ikke interessert i barnebarna i tillegg da.

Om vi spør om vi kan komme på besøk,passer det sjelden.

De vil ha varsel noen mnd i forveien, hehe.

I tillegg klager de over at de aldri får besøk.

Og hit orker de ikke reise, bilturen er så lang...

Oldeforeldrene kommer på besøk da. :) de bor på samme sted

FORETREKKER besøk hjemme? De nekter å reise på besøk selv,og forlanger at familien skal komme til DEM! Og truer til og med med å gjøre forskjell i testamentet! Men dette er selvsagt helt greit for svigermor er hellig og svigerdatter er slem. Alltid!

Jeg forstår meg ikke på dere som alltid kommenterer sånne innlegg med "men er det virkelig så stress å besøke dem?"/ " Er det virkelig sååå stress å ha besøk av svigermor 2 minutt etter fødselen?".

Hva er det som feiler dere?

Hvem bryr seg om dere ikke synes det er stress å reise på besøk? Det holder da at HI og mannen synes det! Lever dere livet for å tilfredsstille andre, eller bare virker det sånn?

Ja, HI, de er sprø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...