Gå til innhold

Helt utrolig opphengt i Petter Northug

Anbefalte innlegg

Må rett og slett le når jeg ser på pressekonferansen.

Utrolig opphengt i alt rundt Petter Northug.

"Kan legen LOVE at petter ikke blir syk til i morra?"

"Er han syk?"

Opplyste før konferansen at først spm til dem tre som satt der, så skulle opplysninger om petter komme.

Men stakkars dem tre, de maste jo bare om petter.

Ja han er jo god, men hallo...

Ja, måtte faktisk le... Journalister virker litt "dumme" noen ganger, forstå ordbruken rett. ;-)

Fortsetter under...

Hehe, ja helt utrolig. Dro på smilebåndet selv når jeg hørte disse desperate spørsmålene.

En ting skal være sikkert, er ikke lett å gå etter Northug.

Skjønner ikke folks entusiasme over denne karen, finnes da langrennutøver som likestiller seg med han. Fks Hattestad. Fantastisk flink han og.

Jepp.. syke greier. Syns generelt det er dårlig journalistikk ute å går... og elendige TV- sendinger. SÅ mye dill og dall og dårlige "pauseinnslag" som jeg vil kalle det, som i tillegg sendes igjen og igjen... (NRK 1)

Syns det er helt greit at de sender selve sportsutøvelsen, og intervjuer med deltakerne før og etter. Også en kvelds-sending for å oppdatere er kjekt, men syns denne også har blitt fylt med dårlig innhold- og så rotete!! Her en kveld var de innom samme renn/ vinner flere ganger, med ulike andre innslag innimellom... På dagtid starter jo sendingen etpar timer før selve rennet finner sted, og de fyller denne tiden bl.a, med masse repriser og fjas... nei usj.. er i utgangspunktet glad i sport, men fordi jeg syns det blir for mye "rundtomkringfjas" så har jeg i løpet av de siste årene blitt dritt lei det meste av sportsendinger... Syns det virkelig har tatt av nå under VM...

Ja, jeg finner lett av-knappen, men er på besøk for tiden, hos folk som vil se, så har sett MYE mere sport de siste dagene enn jeg vanligvis ville gjort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...