Puppen og lillemor Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 prøver her før jeg ringer helsesøster eller lege.. Snuppa har fått feber (målte ca 38,8) og har akkurat gitt henne paracet (etter å ha snakket med helsesøster), men oppdaget nå at jeg bare har 60mg paracet og på pakken står det at det er opptil 6 kg. Vesla veier i underkant av 7kg, så jeg burde vel hatt sånne 125mg? Kan jeg gi henne to stikkpiller 60mg i stedet for? Kan jeg eventuelt ta med henne ut for å gå på apoteket og kjøpe paracet? Og hvis jeg kan ta henne med ut, kan hun sove en times tid i vogna si ute? Det er bare et par minusgrader her..
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Hei du:) jeg hadde bare 60 mg når jenta mi fikk feber etter 3 Mnd vaksinen. Da var hun 7 kg. Gikk fint det:) bare sjekk etter en halvtime om feberen har begynt å gå ned,ellers så kan du gi en til. Virker som regel når det ikke er snakk om så mye vektforskjell. Men ville ikke tatt henne ut når hun har såpass i feber. Be mannen din om å kjøpe med noe paracet med hjem etter jobb evnt om du har noen andre som kan stikke og kjøpe for deg? Men tror det skal holde med 60 mg altså! Masse god bedring til jenta di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå