Gå til innhold

Tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Hei :) Fikk positiv test på lørdag, er i himmelen. Har PCOS og har prøvd en stund. Lurte på når man kan ta tidlig ultralyd, der man kan høre/se hjerteslag? JEG er 4+3 på vei, (men babyen er jo bare 2+3). Så hvis man kan f.eks ta i uke 7, er det MIN uke 7, eller babyen sin? :) Forvirret, aldri vært gravid før :) Takk for svar, greit med en sånn side slik at vi kan hjelpe hverandre

*LYKKELIG*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142975609-tidlig-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-) det er ikke noe sikkert svar på når du vil kunne se hjerte slå for alle vokser forskjellig-men rundt uke 7 er vel mest vanlig vil jeg tro. Jeg har sett hjertet til begge mine to slå rundt den tiden. Du skal alltid følge din uke.-aldri babyen sin. Om du er 7uker på vei så er det din uke..ja det er flott med en side som dette:-) lykke til videre :-)

Hei jeg også testet på lørdagen gratulerer ... jeg har tatt UL i uke 7 og har fått sett hjerte slå . da er lille i magen 5 uker. så er stoor mulighet for å få sett hjerte slå... denne gangen må jeg også ta UL tidlig da jeg har igjen masse blødminger og har SA bak meg . så blir Vel Ahus igjen.. Lykketil :D

Jeg var på tidlig UL tidligere i uken- uke 7 - men fikk ikke sett hjerteslag :(

Så nå må vi vente ei uke til før vi får sett om det lille nurket vokser . *krysser både fingrer og tær* ;)

Har ikke noe særlig med symptomer : litt ømme bryser, litt trøtt og litt svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...