Gå til innhold

Dette med å ikke ha besøk etter fødselen - som dere hakker på HI da

Anbefalte innlegg

Vi hadde heller ikke besøk av noen andre en MIN MAMMA de første seks ukene.

Dere er ganske sære vil jeg si, som ikke forstår at det ikke er greit å ha overnattingsbesøk i en liten leilighet med nyfødt baby.

Fortsetter under...

Det var ikke fordi vi nektet dem, vi nektet de første seks ukene, etter det var et fritt frem. Og da kom det ingen før det var gått 5 mnd. Svigermor var ikke på besøk en eneste gang - men hun var syk som sagt, og kunne ikke reise langt.

hi

Altså, du skriver at ingen fikk komme på BESØK før sønnen din var 5 måneder. Besøk er vel ikke ensbetydende med overnattingsgjest?

Og ingen i familien fikk se sønnen (utenom bilder) før han var 6 uker.. Du er rett og slett MEGET sær!

Annonse

Dette kan umulig være noe annet enn en spøk. Ingen er så sære, egoistiske og kverulerende som HI. Hun høres ut som en liten jentunge med 16-år-og-sinna-på-mamma-og-pappa-syndrom (eller i dette tilfellet; sinna-på-svigermor-syndrom). Beklager, men man kan ikke annet enn å le ;)

Og denne mannen hennes må i så fall være verdens største tøffel om dette er greit for ham. Han har ikke engang tøflene stående i gangen, slik andre tøffelhelter har, hans tøfler står klare allerede i garasjen.. hehe

HI dikter opp noe detaljer nå, om at saken innehold overnatting for 40 personer på ettroms med nyfødt.. hun dikter det sikkert opp fordi hun skjønte at hun og andre hi var for sære når de nektet andre å SE barnet sitt irl før det hadde gått over en mnd.

Var det ikke snakk om at det bare var søstra di og familien hennes som skulle overnatte? Hun må virkelig ha mange barn om dere da ville blitt 40 stk boende på et rom... hahahahaha.... Sorry, måtte bare ;)

Annonse

Har aldri skrevet at jeg skjønte hi fra den andre tråden. Bare at jeg syns måten dere svarte på var ugrei. Og at vi heller ikke hadde noen på besøk etter fødselen.

hi

handlet ikke om overnatting. handlet om at hi ikke skjønte at andre hi ble kalt sær som nektet svigers å komme på besøk før det hadde gått 1 mnd. og svigers bor 10 min unna. så det var ingen overnatting noen reagerte på..

Jeg syns at både HI i denne og den andre tråden burde skaffe seg professionell hjelp og terapi.

Hvis dere ikke orker så se noen er det jo greit, men mannen kan fint ta barnet en time for å vise det mens dere gjemmer dere for verden.

du refererer til en tråd uten overnatting. hvis du hadde skrevet om deg selv og skrevet at du måtte ha overnatting hadde jeg skjønt deg. men å nekte svigers som ikke skal overnatte å se barnet før det har gått 1 mnd er sært. og grunnen var at barnet kun skulle bli kjent med foreldrene den første mnd og ikke med andre..

Ok HI

Jeg tror ALLE forstår at dere ikke ville ha overnattingsgjester i en liten leilighet de første seks ukene.

Men mener du at familien IKKE hadde fått komme innom om de bodde ti minutt unna eller bodde på hotell?? For det er DET som er poenget i den andre tråden, som du sier du forstår.

Vi bor også trangt langt fra begge sin familie - men her kom familien min på 5 på besøk og overnattet på hotell i noen dager! Svigers kunne ikke komme - for de er bønder. Så etter to uker reiste vi *hjem* til vår familie og bodde der i noen uker, ikke fordi vi absolutt ikke ville bo alene med mini - men fordi vi ville vise han fram og dele han med ALLE!

Herregud, dere er jo helt sprø. Les hele tråden da. Jeg har aldri sagt at det hjeldt ti mins besøk. Jeg skrev i første innlegget at det gjeldt overnatting (og ja, jeg ser nå at det er litt ukalrt) og jeg skrev i andre innlegget at vi selvsagt hadde beøsk av venner (som bodde i byen) og gikk på kafe, barseltreff osv.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...