Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Del Skrevet 2. mars 2011 Så har jeg ett barn til, hun var en energi bombe som liten, hun klatret ut av vinduer, opp på toppen av sjeksjoner, kom seg ut fra overalt, folk kalte henne bare Hudini, også så rask hun var, hun hadde hatt 3 hjernerystelser før hun var 1,5 år. Hun har satt fast kulepenn bak øre på hun elste(med diagnose) i sinne så storesøster ble redd søsteren sin, knust dataskjermer og tver, osv men vist det kommer andre som f.eks onkler eller tanter eller andre voksenpersoner så sier hun ikke ett ord og oppfører seg pent osv. Må si jeg har ALDRI hatt slike problemer med hun med Adhd, hun har vært aktiv vel og merke og jeg har kjeftet mye på henne med adhd før hun fikk diagnosen for jeg trudde jo ungen var trøll og ikke ville høre i hele tatt, Den med Adhd har altid vært flink å gjøre leksene sine, sittet på rommet og gjørt ting på egenhånd, lager techno legobiler store som bare det fra hun var 7-8 år, men den minste er da rolig og flink på skolen, men med en gang hun setter foten innefor husdøra her så er hun sur grinete, klarer ikke sitte rolig og gjøre lekser vrir seg(ene læreren sier hun vrir seg mye på skolen og, men så har de ei som mener hun er ekspert på adhd) men hun har en likhet med hun med diagnosen der ved pulten, får hun høre på musikk se på tv og alt så kan hun sitte rolig og prøve gjøre leksene, selv om alt blir feil bakfram og opp ned, jeg må sitte vedsidenav den uten diagnose støtt ellers blir ingenting gjort, dette har jeg aldri måtet gjort med hun med diagnose, hun minste har ett temramang uten like så når hun sprekker så flyr hun rett i fjeset på en, siste gangen så så den andre lederen på fritidsaktiviteten hennes dette også, og det fra den lille søte som aldri tør si noe, hun fikk sjokk, Ellers så er hun en blidgodjente som elsker sitte på fanget, noe den andre aldri gjore som spe, jeg tvang denne unge nr 2 til det, for jeg gikk fortsatt og mente det var min skyld att hun hadde fått adhd da lillesøsteren ble født,,, jaja er vel min skyld siden jeg fikk diagnosen flere år etter min datter, så hun har jo arvet det av meg;-) Nå skal minste på bup iallfall har søkt henne dit, hun har mange andre problemer også som har ikke tid til og gå på do osv, jeg har ikke sendt henen dit for og få noe diagnose men jeg vil vite hvorfor hun har det så vondt inni seg så hun må bli så sint og holde på og skade oss og hvorfor hun ikke går på wc og hvorfor hun blir så sint og lei seg når hun ikke mestrer ting, osv. ppt mente når hun var liten att hun måtte sjekkes for adhd når hun bl eldre for dette var ikke rett, men som sagt ikke derfor jeg sender henne på bup, jeg trur hun har mye vondt inni seg og håper hun vil snakke en dag. Måtte bare få ut litt her og vist noen har noen meninger på lillemor så gjørne svar på innlegget! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142975117-mor-og-barn-med-adhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå