Gå til innhold

Noen som har en Tussi liggende som jeg kan kjøpe? Jenta mi har mista sin:(

Anbefalte innlegg

Den ble kjøpt for tre år siden, den dagen hun ble født, og betyr alt for henne!! Og nå er den borte vekk!!

Den selges ikke lengre, og jeg håååper noen har en lik liggende som ikke er like høyt elsket som den vi hadde.

Den ble kjøpt på Toys r us, men vet andre butikker også har hatt den. Nå er de langhåret de som selges, denne er korthåret. Str medium, tror den kan være ca 40 cm høy? Normal bamse med sånn litt tyngre kuler i baken for å lage riktig tyngdepunkt...

Noen som har en slik en??

Fortsetter under...

Vi har 3 forskjellige tussi i hus:) Lillesøster hadde en periode! hehe...

De ligger i sengen, så kan ikke ta bilde og vise deg nå. Det høres ut som den ene vi har, men tror ikke den er 40cm altså

40 var kanskje å ta i, jeg hentet målebåndet nå og revurderer Tussi til å være ca 30 cm kanskje...

Jeg har jo bilde av vår, går det an å legge det på profilen kanskje? Eller er det andre løsninger?

Annonse

Har ikke sjekket Rema da, men kan det være at de har fra samme produsent som Nille? Har sjekka der nemlig, og de har ikke riktig str, de har de små, som de også har på Clas Olsson, den er akkurat lik som de små, bare større da. De er ca 10 cm høye tror jeg..

Den har sterke farger, og ikke blasse som de som lages i dag har.

Dog var vår kjære Tussi blitt ganske blass da. Akk, skulle ønske jeg gjorde som jeg var inne på tanken på å gjøre, kjøpe en ekstra...

Jeg får ikke lastet opp noe bilde på profilen min, det funker jo ikke:(

Og den siste linken, på finn der ligna veldig på vår Tussi, så kaaanskje det er den:) takk takk!!

Åh kan du sende meg en pm eller noe sånn at jeg får mailkontakt med deg?

Den er helt lik som den på finn, bare litt slappere kanskje. Fargene er i allefall helt de samme!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...