Gå til innhold

symtpomer for ikm uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Det sies vel at omkring hver tredje kvinne får festeblødning..... Selv har jeg hatt MASSE symptomer fra EL frem til i dag. Stikninger i høyre side, ømme brystvorter, murringer osv. Men i dag er det bang stopp... så jeg tror nok bare det er "etterdønninger" etter EL. Heller ikke hatt feste blødning, bare en del gult slim 5 DPO (sorry detaljer).... På toppen av det hele har jeg fått soppinfeksjon for første gang i mitt liv.... hurra meg hei!! Har IKM 13 mars.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sant, og det er langt fra alle... kanskje ikke stresse så mye med akkurat det..

ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Lykkeønskninger til deg også! Håper det klaffer for oss begge snart:D

Skrevet

håper det klaffer for oss alle denne runden :) kom litt blod på papiret i går og idag når jeg tørket meg .. håper det er festeblødning :)

Skrevet

Tok en test nå, er ikm dag for meg, men testen ble negativ. Samtidig har jeg litt menslignende smerter men ingen tegn til tr... pleier jo å merke det en dag eller to før, at hun er på vei. Jaja. Gir ikke opp håpet helt enda, men det ender vel også denne gangen med at tr kommer.... :'(

Skrevet

Tok en test nå, er ikm dag for meg, men testen ble negativ. Samtidig har jeg litt menslignende smerter men ingen tegn til tr... pleier jo å merke det en dag eller to før, at hun er på vei. Jaja. Gir ikke opp håpet helt enda, men det ender vel også denne gangen med at tr kommer.... :'(

Skrevet

krysser fingrene for at tr holder seg unna denna runden for deg :) !

Skrevet

Tusen takk snuppi! Jeg kjenner jeg er skuffet nå, samboer ringte for å høre hvordan det gikk og han ble også tydelig skuffet.. Har skuffet han i et år nå .. :( Har ikke gitt opp håpet helt da, det gjør jeg ikke før tr er her, men fikk meg en liten nedtur igjen nå - denne gangen hadde jeg til forandring et håp... *snufs*

Skrevet

......og jeg hadde rett. Jaja er ikke annet å gjøre enn å prøve videre! Ett år med prøving har gått...

Skrevet

off kjedelig :( .. tror tr er kommet hos meg og, vi får bare prøve neste EL :) og håpe at spira sitter da! har prøvd i 9 måneder nå :)

Skrevet

Der kom TR idag......8 pp here I come....*sukk*

Skrevet

Det e noe dritt me den tanta !!! God klem til alle som går over i ny pp ..

Selv har jeg mistet EL denne Mnd .. Håper virkelig tanta komme så eg får begynt på nytt .. Skulle egentlig hatt ikm denne uka

Skrevet

Trist å høre Metti:-/ Lykke til videre til dere som har fått tr... Det går nok snart skal dere se:-)

Skrevet

Hvordan er det med resten av IKM uke 10 jentene? Noen symptomer?:-)

Skrevet

Det er vel slik som hver måned, litt kvalm :P Og hadd litt murringer, men det kan også tyde på at tr er rett rundt hjørnet! Blir spennende å se, mener IKM er 10.mars. Om den ikke har kommet da skal jeg kjøpe test på fredag. Orker ikke å begynne å teste før ikm

Skrevet

Wow du er flink som klarer å vente så lenge med testing! Jeg tror jeg har testet fra 3 dpo:-p fremdeles negativ, tror jeg dropper testingen i morgen, blir bare deppet (selv om jeg ikke tror det klaffet denne gang) har Ikm 13 mars.

Samme symptomer her, litt murringer til og fra... Neste pp skal jeg ikke tollke et eneste symptom!! Merkelig hvordan hjernen kan lure oss:-p

Skrevet

Hehe..Akkurat som meg, begynnte å teste tidlig denne pp, følte liksom det funket denne perioden;) Hatt endel stikninger siden el og små kvalm... Men har ikm 12mars , så fortsatt litt tidlig;) Prøver å vente til fredag kansje..en dag før burde vel vise pos/neg:)

Skrevet

Har ikke blødd noe mer i går eller i dag, så det var nokk ikke mensen likevel :) føler meg i grunnen trøtt og sliten hele tiden og sur! og det stikker i høyre side av magen av og til, kvalmen er også kommet tilbake og har lite lyst på mat. Enda 5 dager til ikm, blir en spennende uke ! hvordan går det med dere andre??

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde masse symptomer!!!

Tror jeg har IKM til helgen, men er ikke helt sikker. Fikk aldri maks utslag på fertilitetsmonitoren min denne måneden.

Det eneste jeg kan merke er:

-så veeeeeldig mye luft i magen, skikkelig plagsomt!!!

-stikker litt, gjør litt vondt nede på høyre side

-vekslende hard/løs mage

Denne gangen har jeg ikke ømme eller tunge bryster :( så jeg er antakeligvis ikke gravid denne gangen heller. Så da nærmer min 14.pp seg slutten :(

Men, det er jo ikke det å bli gravid som har vært problemet mitt det siste året heller. Etter 3 aborter på 6 måneder så er det nok heller å beholde spiren min som er problemet....

Hver eneste måned håper jeg på et mirakel...

Skrevet

hoff det hørtes forferdelig ut :( men håper spira sitter denne gangen for deg og hele svangerskapet ut :)<3 Du har jo en del symptomer. Jeg hadde også vekslende løs/hard mage i forige uke.

Skrevet

Stakkars deg:-( det hørtes kjempe trist ut.... Men du vet ihvertfall at du kan bli gravid, da er det nok bare et spørsmål om tid før spira sitter <3

Krysser fingrene for dere begge!:-)

jJeg på min side har mistet hele troen. Hadde masse symptomer frem til 5 dpo, så stopp.... Har litt stikning/ dragning på høyre side når jeg trener, thats it... Testet også negativt i morges.....

Men... Jeg prøver å se positivt på det, siden jeg ikke har sammenlikningsgrunnlag fra før, vet jeg til neste gang hvordan kroppen jobber mellom el og tr når den ikke er gravid:-)

Skrevet

oj har mistet helt tråden her jeg :P

Var noen som spurte om eg har testet. og nei det har jeg ikke. hadde ikm i går, men ingen tegn til tanta enda. symptomene mine er av en eller annen merelig grunn borte. verker fortsatt i eggstokken og har mens smerter mage og ryggen. puppene mine er blitt ømme noe de ikke pleier å bli ved pms så gudene veit hva som skjer med kropppen min :P

Tør ikketeste heller i tilfelle den er negativ for vil veldig gjerne være det, men tør heller ikke håpe. får muligens 50 tester i posten i slutten av uka, så DA skal jeg teste meg i dungevis hehehe

Hvordan er det med deres symptomer? er det mange som har testet og vet noe sikkert enda? :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Her er vo hormonelle nok for hele norge for tiden, gråter for alt og ingenting, og ømme pupper og småkvalm fortsatt i mellom, fortsatt press i livmora !

Skrevet

Kjenner håpet synker kraftig nå.... Har fått DET kviseutbruddet nå, jeg har også vondt i korsryggen og luft i magen... Tipper tr kommer til helgen ja:-/ Møkk! Håper tanta holder seg borte fra dere andre og at dere kan kose dere med positive tester denne uken:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...