Gå til innhold

symtpomer for ikm uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer har dere andre?

Jeg har

- ømme brystvorter

- kvalm i korte trekk

- vekslende hard/løs mage

- mye luft i magen

- stikkinger i magen, mest på høyre side

- humørsvigninger

- mye som lukter stygt

Har ikm 13 mars, håper spira sitter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

har ikm 12 mars..

å jeg er på symptom jakt.. men finner ingen..

leter og leter.. :-))

tidligere perioder hadde jeg mange symptomer, å trudde jeg var gravid..

så jeg har en dårlig følelse på treff denne gang.. :-(

Skrevet

ikm 13 mars her å

ømme pupper

mye fising hehe...

press i livmora, som om mensen skulle komme når som helst

hodepine hver dag

on og off kvalmebølger og avsmak for lukter

har på følelsen av jeg er gravid

Skrevet

IKM 10.mars. Trodde det var for tidlig for symptomer jeg, men dere er jo noen dager bak meg.. så kanskje det jeg kjenner er symptomer likevel? :) *håpe*

- svimmel

- uvel/småkvalm

- trøtt/slapp/kraftløs

- varierende matlyst men likevel sulten (liten matlyst i dag, stor andre dager)

- verker til tider i eggstokkområdet på høyre side (der jeg pleier verke under el)

Tenk om dette er en graviditet og ikke bare et underfundig magevirus? :D

Skrevet

IKM 7.mars hatt symptomer i ei uke nå...

- rar smak i munnen

- halsbrann

- vondt i eggstokk på høyre side

- stikkninger heeeelt nede i magen og i skjeden

- Kvalm etter jeg har spist

- akutte merkelige kombinasjoner av mat midt på natta!

- svimmel

- Mens verk i mage og rygg...

- vekslende hard og løs mage.

ER så spent!! vil helst teste i går jeg :P hehe

Skrevet

Ops, skrev feil IKM dato, den riktige er den 7.mars. Rett over helgen. Forhåpentligvis får jeg svar neste uke!! Er så spent, føler på meg at denne gangen er det ett eller annet.... :D

Skrevet

til 1973modell

Spennende da har vi nesten ikm samtidig! kjedelig at du ikke finner noen symptomer, men det er av og til når man ikke kjenner noe at man virkelig er blitt gravid! :) håper spira sitter !

Skrevet

til samantha

Herlig at vi har ikm samtidig :D høres ut som vi har veldig like symptomer, da er det kanskje ikke bare innbilning likevel :) har også hatt en del hodepine og er så varm i kroppen ! har og på følelsen at jeg faktisk er gravid denne gangen :)

Skrevet

til vår-tur-snart?

Artig at din ikm nærmer seg med stormskritt :D høres ut som vi har ganske like symptomer, blir spennende å høre hva du tester i neste uke :) lykke til !!

Skrevet

til konemor med gutt :)

Jeg har også hatt symptomer en uke nå..

spennende å lese at det ikke er bare meg som har hatt vekslende løs/hard mage den siste uken. da er det kanskje et symptom ?

Er også spent , tror jeg skal ta en test i morgen siden jeg tenkte meg ut en tur :)

Skrevet

Ellers kan jeg jo tilføye at jeg er enda kvalm kvalm kvalm. blir jo aldri frisk.. har vært slik siden forige fredag. det må da bety noe :) håper håper :)!!

Skrevet

Er også småkvalm innimellom, og har fryktelig press i livmora, men ikke lengre så øm i puppene.. Slapp å¨sliten.. Håper også at vi har fått det til, vet ikke om jeg takler å prøve så lenge.. Alle mine tre har klaffet etter 1 pp med jentene og 2 pp med gutten..

Når skal dere begynne med testinga? Har også svak hodepine hver dag, har hatt det en uke nå!

Skrevet

snuppi og venta lillegull:

Så du har også de samme symptomene ja :D :D

Tenk om det blir spire på oss denne mnd... Her har prøvd i snart et år (har 32 dager syklus og det har ikke vært helt regelmessig alle mnd, men likevel...) så om det hadde blitt en spire nå hadde jeg måtte grine en skvett tror jeg hehe! Har sett for meg at det blir utredning og store skuffelser på oss omtrent (men ikke gitt opp såklart), så ingenting hadde vært bedre enn klaff nå!!

Jeg har siste 4-5 mnd prøvd å ikke henge meg opp i symptomer o.l fordi eg har bare blitt skuffet de andre gangene. Men denne gangen er det annerledes i kroppen, så jeg tør ha et lite håp!

I dag kan jeg også legge til:

- Hatt noe vanvittig med merkelige, intense drømmer siste uken

- Vondt nede i magen. spesielt om jeg nyser

- Veeeeldig fysen på noe godt i går, sterkere enn vanlig

Skrevet

Har ikm uke 10.

De siste 2-3 dagene har jeg vært ufattelig trøtt. Til og med i ett selskap i går så datt øyene mine igjen...*flaut*. I dag har jeg også vært noe kvalm.

I tillegg har jeg mer luft enn normalt i magen + vekslende hard/løs mage.

Blir spennende å se neste uke eller om jeg bare innbiller meg ting. Drømte forresten i natt at jeg var gravid. hehe:)

Skrevet

Argh.. stupidme... Jeg brente av en CB gravitest i dag fredag, selv om ikke IKM er før mandag. Tenkte at siden jeg følte symptomer, så kanskje en test kunne slå ut. Selvfølgelig ble den negativ. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, testen skal kunne slå ut 3 dager før ikm.. men jeg føler fremdeles de samme symptomene. Kanskje det bare ikke er nok hcg til at den ikke slår ut? Eller er det negativt denne mnd også.... akk...

Skrevet

Har egentlig IKM idag, men tror gjerne det blir mandag pga EL var ferdig da. Så fortsatt ingen TR, men negativ test!

Hadde vært digg om hcg-nivået var treigt, men allikevel så er jeg nok ikke så heldig denne gang heller....blir vel over til 8 pp snart *sukk*... Det er så eeeevig lenge!!

Symptomer:

* Murrer i høyre side på magen

* Puppene er fortsatt litt ømme

* Trøtt på kveldene, ser på klokka tidlig, hehe...

Men allikevel så kan dette være pms og! Jeg blir gaaaaaal :P

Skrevet

Ja damer jeg har enda symptomer og høres ut som det er mange som er gravide denne gangen :) Er enda 1 uke til ikm og jeg spotter brunt nå :( var å drakk litt i går men tror ikke det har så mye å si når det enda er 1 uke igjen til ikm , hva tror dere?

Skrevet

Pleier du å spotte? Det kaaaan jo være festeblødning e.l? Regner med du ikke drakk store mengder siden du lurer på om du kan være gravid. Med mindre du har det så har det sikkert ingen sammenheng :)

Jeg er kvalm i perioder gjennom dagen. Verst er det om kvelden når jeg legger meg! I går kveld lå jeg og halvsov og innbilte meg nesten at det var noe i magen, det har aldri skjedd før.. Blir spennende å se dette, og å følge med på hvordan det går med dere!

Skrevet

Hei! har IKM 12/13 mars

Jeg har

- ømme brystvorter

- kvalm i korte trekk

- vekslende hard/løs mage

- stikkinger/kilinger/strekking i magen, mest på høyre side

- humørsvigninger

- hodepine

- varierende temp, fryser og feberaktig..

var nesten slik den gang jeg mista... så lurer veldig på denne her ;-)

Skrevet

og så kjennes det ut som mensen kommer hele tiden, vekslende mens og el - smerter...

Skrevet

jeg pleier kun å spotte brunt dagen før jeg får mensen.. så dette er nytt.. jeg drakk ikke mye i går kanskje 5 øll og 1 rusbrus. har ikke så ømme brystvorter lengre men spotter og det stikker i høyre side på magen. tror du jeg har ødelagt alt :(? jeg har ikke vært noe serlig kvalm i dag, men det kan hende jeg innbiller meg at symtomene er borte siden jeg drakk. har dårlig samvittighet :/

Skrevet

Hanaomi

det høres ut som vi har de samme syptomene, men jeg var ute i går og syns symptomene har forsvunnet litt.. håper jeg ikke har ødelagt noe for en evt spire :( har ikm 13 mars ...

Skrevet

spottet litt ekstra i går og idag.. men kun brunt slimaktig.(sorry detaljer) håper det ikke er tegn på at jeg mister evt spire :(

Skrevet

hei!

det vet jeg desv ikke... jeg har ikke gjort det.. mener jeg hadde bittelitt mørkbrun/rødlig greie i utfloden er om dagen, men nesten ikke synlig, og ikke noe i ettertid..

her er puppene sykt vonde om dagen! krepere snart, av nysgjerrighet, håp og smerter ha ha

Skrevet

det virker som "alle" spotter og har festesmerter... stemmer det? jeg har i grunnen ingen av delene.. har vondt, stikkinger og el/mens -smerter og en annen udefinerbar smerte nederst i magen og mot eggstokkene... det har jeg hatt i snart en uke... men ingen spesielle festesmerter...

tror ikke alle kjenner noe forskjell på dette og at alle spotter eller blør når egget fester seg, eller tar jeg feil nå. litt forvirra rundt dette her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...