Gå til innhold

Hvilken baeresele/sjal skal dere ha???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har en manduca etter førstemann. Kjeme til å bruke den dinna gangen og. Veldig fornøgd, absolutt å anbefale! :) Har vurdert bæresjal heilt i starten, veit ikkje om manducaen er bra så tidlig, sjølv om den har nyfødtinnlegg. Kjøpte den då lillegutt var 5-6 mnd, så veit ikkje kordan den er å bruke når dei er veldig små.

Jeg sydde en mei-tai når jeg fikk førstemann. Nå har jeg sydd enda en. :) Er utrolig fornøyd med mei tai, og ser at ungene har hatt det godt oppi der fra de var helt pittesmå :D Også er det jo så lett å lage også. Jeg hadde ikke sydd noen ting siden 7.klasse når jeg bestemte meg for å prøve. :) Det var jo ingen sak. ;)

Jeg har manduca etter førstemann, den er veldig fin :)

Den har med nyfødt-innlegg, men tror nok jeg kommer til å kjøpe meg et sjal til å bruke i begynnelsen.

Forrige gang lånte jeg en slynge av noe slag, ringslynge? Men ble ikke heelt fornøyd, selv om den var grei nok.

Prøvde også babybjørn, men der trivdes ikke lillegutt så veldig, men gammel modell vi fikk, så mulig de nye er bedre.

Lånte også en mejtai, den likte pappa'n, men ikke jeg... Jeg likte mye bedre manducaen som er forsmydd med spenner (livredd ungen skulle gå i gulvet når jeg knytta på meg den mejtai'n...det slipper jeg med manduca'n)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...