Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 mnd nå og har fått kveldsgrøt i tillegg til mm en stund. Nå er vi i ferd med å innføre grøt til lunch og litt middag. Har fortsatt mye mm. Det jeg lurer på er burde jeg gi henne både mm og grøt de dagene vi er ute "på farten" (feks shopping) eller holder det å amme på en kafe og gi henne mer mat når vi kommer hjem? Så lenge jeg vet at jeg har mm nok til at hun slipper å bli sulten før vi kommer hjem altså. Tungvindt å skulle gi begge deler tenker jeg? Hm, blir enkelt den dagen hun kan spise brød fra en matboks altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt henne grøt på dagen også, selvom man er ute på farten. Da får vi tilpasse oss de små og sørge for å være et sted de kan få litt mat.

Ta med en liten termos med varmt vann, grøtpulver i en liten boks, plastskje og plastboks (plastboksen lager du grøten i og setter på lokket når dere er ferdig så slipper du å tenke på å måtte vaske en skål og at det kan bli kliss i bagen). I starten kan det virke litt tungvindt, men det blir en vane etterhvert - som alt annet nytt.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Begynner du med et måltid, så bør du fortsette med dette måltidet. Husk at tarmene og magesekken utvider seg og de trenger denne maten.. Det er også viktig for å holde blodsukkeret stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...