Gå til innhold

Jeg føler meg sååå priviligert!!

Anbefalte innlegg

Er helt rørt i kveld jeg asså... Var nettop og tittet på mine to perfekte, nydelige barn som ligger og sover... De er såå nydelige, og eier virkelig hjertet mitt!

I går opplevde jeg en mors værste mareritt altså, mine to barn ble hentet av sin bestemor, og det var såå fælt når jeg og mannen min skulle spise middag.. To tomme stoler...En tåre renner ned mitt kinn.. Må venne meg til litt barnefri jeg assa, men det er ikke lett!! Men sånn er livet...Man opplever medgang og motgang. Heldigvis er ikke alle dager like fæle som i går!

Nå skal jeg snart krype tett inntil min kjære mann. Han står og steiker biff til meg, og vi skal ha bakepotet til. Ett glass hvitvin skal vi også unne oss med i dag, det er IKKE ofte vi nyter alkohol,men i kveld skal vi skikkelig slenge ut håret.

Kjøpte meg dessuten tre nye sko i dag fra Bianco til den nette sum av 3000. Jeg bare elsker pumps,og har to hyller med dem. Jeg kjøpte meg også 4 nye bluser, de er ekte silke og jeg føler meg som en prinsesse med dem. De var virkelig kremen altså, verdt alle penga.

Videre har jeg og mannen min kjøpt oss ny sofa, ny lampe og i malt alle veggene i huset. Var hele TO mnd siden sist, så her trengtes det virkelig å forandres litt. Vi er super fornøyde med resultatet, og den nye lampa ble virkelig prikken over i-en altså.

Slenger med ett bilde av min nydelige sønn som sitter i sofaen og spiser skive. Ingen må tro at barna mine ikke får grise til møblene mine.

Videre slenger jeg med ett bilde av meg med de nye klærna jeg kjøpte i dag. En nydelig hverdagskjole til den nette pris av 1000 kr. Snur meg litt sånn på siden når jeg tar bilder, trekker magen inn og trykker rumpa ut. Ser best ut sånn.Så er det viktig å smile stort, og glem ikke å ha hodet på skakke:)

Nei...Nå roper mannen på meg her. Middagen er nemelig ferdig, hihi:)

Så jeg får løpe å innta sofaen sammen med han som jeg elsker og alltid skal elske til døden skiller oss.

Ha en nyyydelig dag alle sammen!

Klem fra Radmilla Snaksvik

Fortsetter under...

Annonse

hehe, denne var jo litt bra.

Det er noe som skurrer med den dama. Hun virker syyykt opptatt av fasaden. Uansett så er det morsom lesning. Hun skriver dårlig, det er alltid noe med den ''herlige'' mannen og ikke minst de to ungene som tydeligvis er universets beste.

Vel, for litt siden så skrev hun det at det at hun ikke ville utsette barna sine og mannen sin på bloggen, så derfor så skulle hun ikke skrive så mye om dem. Synes ikke det har vært noe annet enn dem i hvert et innlegg jeg. Som sagt, morsom lesning... :))))

haha dritbra!!

og dere som påstår at HI (og vi andre som syns dama er på tur) er sjalu...Hva skal vi være sjalu for? de fleste av oss har jo det samme som henne. Bare vi har ikke behov for å skryte oss opp i skyene over det.

Dama er dramatisk, dårlig å skrive, hun gjør alt for å holde på fasaden. Og når hun skriver at hun hadde fødselsdeprisjon som varte hele FIRE DAGER, ja da.... sier seg selv.

Hun er ikke opptatt av interiør og klær/sko, hun har tydelige tvangstanker

villaparika.blogg.no

Annonse

Uten å virke slem så synes jeg faktisk dette var en morsom parodi, skjønte ganske kjapt hvem du siktet til.

Jeg pleier å titte innom bloggen hennes, fin avkobling og hverdagsunderholdning. Men trekker på smilebåndene over hvor fantastisk alt virker til en hver tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...