MillyMy Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Tokk en egg løsningstest idag. Den var posetiv!? Var like dan som den andre streken. Men hær e det rare. Sku hatt mensen 21.2' den kom ikke. Så er idag på min 3 dag på mine "nye mnd" . Har enda ikke fått min menstrasjon jeg skulle hatt. Men kommer EL så tilig?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Hva med å ta en graviditetstest? Eggløsningstester kan jo slå ut på graviditet, bl.a.
MillyMy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2011 Tokk en på mandag, den var neg. Bør jeg vente lenge får å ta en ny?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Kanskje hele syklusen din er forsinket. Så kanskje du har el nå siden du har negativ grav.test og positiv el.test.. Du får prøve igjen om noen dager.
MillyMy Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2011 Det som er at jeg går på p- piller, så min mens ska være presis. Har aldri hatt nå tull med de. Skriver hær pga, det kan være noen som har vært borti lignende.
TurboJenny87 Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Nå er jeg litt forvirret... Går du på p-pillen samtidig som du tester etter EL? Har jeg gått glipp av noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå