Februargutten Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Har endelig fått skrevet ned min fødselshistorie som endte i hastekeisersnitt. Han var dysmatur etter at jeg hadde gått på overtid og han sluttet å ta til seg næring. Så vi er heldige som har en baby i dag. Nå er vi lykkelige foreldre til verdens nydeligste lille guttebaby. Lykke til til alle dere som ikke enda har født. http://babylykken.blogspot.com/2011/03/min-fdselshistorie.html
theamortil3 Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Uff for en dramatisk fødsel. Er temmelig uakseptabelt å ikke bli hørt. Godt at moren din ringte... Gratulerer så mye med gutten :-)
Februargutten Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2011 Takk. Det oppleves nok mindre dramatisk når jeg får det litt på avstand. Men ja, ingen burde tvinges til å gå på overtid og mødre vet best. Stol på deres egen magefølelse og ikke legenes budsjett!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer så masse og så godt det gikk så bra! Jeg har ikke noe fødselsangst, men tanken på å gå lenge over gjør meg veldig redd nettopp fordi slike ting som dette IKKE skal skje... er 1 dag over i dag.. Kos dere med nydelig gull <3
blå og rosa+lillebror Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer så mye så fint at alt gikk bra til slutt, kan ikke ha vært en særlig god opplevelse
Carina har to små gull Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer så masse og at alt ordnet seg til slutt
Februargutten Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2011 Takk! Alt går litt bedre nå som det har gått en uke, men kjenner jeg er bitter på sykehuset. Men med en baby som ligger inntil magen min og spiser må man jo bare være lykkelig:) Gled dere jenter!!
sisten Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Gratulerer med gutten,godt det gikk bra for dere:0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå