Gå til innhold

Noen som har tips til hvordan man kan jobbe med seg selv for å få bedre selvtillit under sex?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min var ute på byn i helgen, og da vi kom hjem hadde vi helt fantastisk sex. Jeg var ganske beruset og mistet derfor en del hemninger jeg har til vanlig.. Vi prøvde ut alle mulige stillinger, snakket om hva vi tenner på osv.. Problemet nå er bare at jeg blir helt kokt i topplokket når jeg tenker på det. Blir flau over alt jeg har sagt og gjort, og at han har sett kroppen min fra alle mulige vinkler. Samboeren min er selvsagt helt i hundre, det er dette han har lengtet etter lenge. Han har snakket i hele dag om den fantastiske sexen vi hadde, og gleder seg til gjentakelse, mens jeg på min side kjenner at jeg ikke klarer å slippe hemningene på samme måte i edru tilstand. Til vanlig kjenner jeg det knyter seg i meg bare jeg tenker på at han skal se meg helt naken.. Til tross for at sexen vi hadde i helgen var helt himmelsk! Kjenner jeg blir sint på meg selv for at jeg er slik, og synst det er leit at jeg syns dette er pinlig..

Noen som har noen tips til meg? Det er vel bare å jobbe med selvtilliten, men det er enklere sagt enn gjort:(

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...