mariabee Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 når jeg legger gullet vårt rundt kl 20 og hjelper til med smukken. Går litt frem og tilbake og passer på, sovner raskt selv hver dag det er heeerlige tider...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Så deilig, der er ikke vi helt enda kan jeg si, men det kommer vel etterhvert vil jeg tro Bare vær obs på at det brått kan snu, særlig etterhvert som baby får stadig mer egen (sterk) vilje, så NYT NYT
enits40 Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Det høres helt herlig ut! Jeg krysser fingrene for at vi snart får til dette her og, men er et stykke unna foreløpig... Kanskje koseklut gjør susen - skal prøve det fremover, takk for tips forresten!
mariabee Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2011 ja kosekluter er gull verdt for vår del. Har det overalt. KJøpte de 8pk på Name it til 99. Helt topp. I alle slags farger og mønster. Også har vi et koseteppe som hun drar opp på nasen hehe bruker det bare når hun skal sove. Drar d litt ned når hun er sovnet selvfølgelig :9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå