Gjest Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Kan man gå i barselgruppe som helsestasjonen arrangerer i en annen kommune enn den man bor i? Noen som vet?
2010 Mammaen Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Man kan ikke tilhøre en annen helsetasjon enn den kommunen/bydelen man tilhører.. Men man kan jo treffe barselgruppen på fritiden hvis man ønsker det.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg fikk lov til å gå til en helsestasjon i en annen kommune jeg bodde i jeg.
2010 Mammaen Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Oi, det må være unntak fra regelen. Jeg fikk "streng" beskjed om å bytte helstastasjon da vi flyttet til en annen bydel. Vi kunne IKKE beholde den gamle (ikke for en periode en gang).
Løvinna30 Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Helsestasjonen arrangerer det.. (den HS du bruker) og det gjør de da barnet er ca 3 mnd
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Helsestasjonen i den kommunen jeg bor i arrangerer det ikke lengre. Men har veldig lyst til å bli kjent med noen andre som har baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå