Gå til innhold

Hvilken trille vil du anbefale? Bør kunne legges ned i sovestilling.

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...

Vi har Simo kombivogn og sportsdelen fungerer helt utmerket på tur i skogen, men jeg er ute etter å ha en ekstravogn som et litt lettere å få med seg f.eks. på shopping! Hvilken anbefaler du? Jeg er helt grønn på dette feltet... Jeg vet bare at simovognen vi har er TUNG og tar MYE plass i bilen.

Fortsetter under...

Babyjogger City mini <3 <3 Elsker den vognen min!

Blir helt flat sammenlagt (brettet i to)

legges sammen med ett grep...kan holde på i det uendelige, skal lime inn link i stede!

http://www.babyjogger.co.uk/citymini.html

vekt er under 7 kg og den går som håndbaggasje på fly sies det! kan ha adapter til bilsete på og!

Har simosportsvogn i tillegg, og har alt jeg trenger i de to!

Om du tenker mer en lett sportsvogn med "ordentlige" hjul så kan Brio spin, brio race eller emmaljunga scooter være ett alternativ.

Babyjogger city mini som nevnes over her ser super ut også, den har jeg aldri prøvd selv men har sett den på butikken og den så som sagt helt super ut :)

Mountain Buggy swift er også en lettere og mindre sportsvogn.

Om du tenker mer reisetrille så er Maclaren techno genial. Har selv maclaren techno xlr, og er superfornøyd med den!

Så er det peg perego pliko, Bugaboo Bee og Quinny Zapp Xtra gode alternativ.

Min erfaring er at det er greit å legge litt penger i, og kjøpe kvalitetstriller. De billigere typene er ofte litt skrale og hjulene henger seg fort opp, er stive og trille osv. Men dette er jo smak og behag :)

Annonse

Kan anbefale Maclaren Techno xt, den er helt super. Lett å slå sammen, tar ikke stor plass i bilen og vekten er 7 kg. Den har fire (hvis jeg ikke husker feil) stillinger i ryggen og kan legges helt ned. Kalesjen kan utvides ved å åpne en glidelås og da kan kalesjen trekkes over hele vogna, helt supert for å skjerme den lille for sola når du går ute med den.

Den er litt dyrere enn en del andre lette triller, men verdt hver krone spør du meg. Vi kjøpte den på www.biteringen.no, tror de har den på babyshop også men der var den ihvertfall dyrere da vi kjøpte vår.

Hvis jeg skulle hatt noe å pirke på må det være at den er litt høy i håndtaket for min del, jeg er 169 cm og ønsket meg 5 cm ekstra høyde første gang jeg trillet den men det blir jo en vanesak.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...

Hadde helt glemt å sjekke svarene jeg, men jeg kan jo prøvelåne din, fantasiløs! Vi får snakkes på facebook ;-) Er vel egentlig en trille som ligner den øverste jeg fikk anbefalt her som vi hadde tenkte oss. Vi har jo en tilgodelapp på Babyshop, men de er nok litt billigere på Siljes...

Annonse

Jeg er selv på utkikk etter en trillevogn, og har veldig lyst på Emmaljunga Spider!!! :)

Syns den ser så fin ut, og er veldig fornøyd med Emmaljunga - har City Cross`n :)

Titta først på Brio City, og syns den også var fin... Men så kom jeg over Spider og likte den super bra! Og et stort pluss at den har høyere rygg, siden tulla er lang og har mye av lengden sin i ryggen.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...