Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De sier vel at det er tryggest å fly i 2 trimester. Jeg skal selv fly i uke 32 og 34 så gruer meg litt til det, men da er det jo pga vekta.

Jeg fløy da jeg var 4 og 5 uker på vei også å det gikk fint. Fikk brun utflod etter vi landet på vei ned da, men tror ikke det har noen forbindelse med flygingen. Det var forresten helt ufarlig. Blodannsamling i livmorhalsen. Det skal nok gå helt fint:)

Annonse

Hei.

Jeg vil bare berolige deg med at i hele mitt forrige svangerskap fløy jeg MYE, dvs annen hver helg ca fram og tilbake Bergen/Oslo. I uke 24 og 28 fløy jeg tur/retur Australia (brukte da støttestrømper) Fløy helt til to uker før fødselen. Jeg hadde aldri noe problemer, og legen sa det ikke var et problem (særlig ikke på de korte turene).

Er nå gravid igjen i min 11 uke, og pendler fortsatt mye mellom Bergen/Oslo (med en snart 2 åring på fanget) Han er veldig glad i å fly og har aldri hatt ubehag, kanskje fordi han fløy så mye da han var i magen :-) Reis og kos deg du!!!!

ja da har du virkelig prøvd det ut :-) så bra med flere opplevelser på dette. jeg skal nok dra med god samvittighet :-) har ei venninne som har blit gravid med litt hjelp. hun også var litt spent på hva legen ville si om å fly. siden det ikke har skjedd på den "normale" måten. men dette løser seg nok. nå gleder jeg meg til tur hihi

Det går nok så fint skal du se:)

Lurte på en ting selv om noen vet? Jeg skal jo fly i uke 32 og 34. Vet at man bør bevege seg en del på flyet, men hvor mye er det snakk om? FLyturen tar 4 timer, og det er et trangt fly så gruer meg liksom til å måtte spasere frem og tilbake i midtgangen..

Prinsesse2_på_vei. Som sagt litt lengre oppe fløy jeg til og fra Australia uten noe problem ( 4 flyturer på 12-14 timer). Med støttestrømper kjente jeg ikke noe ubehag, og gikk heller ikke mye rundt. Bare på toalettet noen ganger. Men selvfølgelig det kan være individuelt. Det som var mest ubehagelig på Australiaturen var den ekstreme varmen og gå rundt (brukte ikke støttestrømper i over 30 grader) og da fikk jeg mye vann i beina....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...