Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare fortelle min lille historie, for jeg trodde ikke dette gikk an... Har tre barn, og med de hadde jeg aldri noen blødninger, men denne gangen ble jeg skikkelig lurt :-) Hadde mens 3. jan, og fikk den igjen 26 dager senere, den 29.jan. Denne siste varte litt kortere enn normalt, men jeg blødde i 3-4 dager. Av mengde vil jeg si det var som en vanlig mens, kanskje bittelitt mindre, men ikke så mye at jeg tenkte noe over det der og da. Etter 14 dager begynte jeg å bli kvalm, og etter en uke med kvalme tok jeg en test, egentlig bare for å gjøre det siden jeg ikke forventet mens på ennå en uke, hadde jeg jo ingen forhåpninger om at den skulle vise noe. Testen ble supersterk positiv!! Tok en med ukesindikator som viste 3+. Har vært hos lege med ul, noe som viste at jeg er 8 uker på vei! Har altså hatt noe jeg trodde var mensen, mens jeg var gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åj, det er ikke ofte en leser dette på her på bim! gratulerer så mye!! :) du slipper jo unna en mnd med venting da:p

gratulerer igjen, og lykke til videre i svangerskapet :D

Skrevet

Oj! Så utrolig morsomt :-D Gratulerer så masse!

Skrevet

Jeg opplevde det samme forige mens, jeg fikk blødning 4 dager før jeg egentlig skulle men har ikke testet for tenker det var vanlig mens som bare kom litt tidlig. Men nå begynner jeg å lure litt for er 2 uker til jeg skal ha ny mensen nå og jeg sitter her med ømme brystvorter , kvalme, syns alt lukter stygt og humørsvigninger, vekslende løs/hard mage, mye luft, stikkinger og dette har vart helt siden fredag i forige uke.. Trodde først at det bare kunne være spysjuka som meldte seg siden det går rundt nå.. men jeg blir jo aldri bedre ! huff måtte bare få ut litt frustrasjon.. Men uansett gratulerer med spire ! :D <3 håper vi alle følger etter deg inn i 1 trimester snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...