Gå til innhold

Noen spm om samvær ol.

Anbefalte innlegg

1) Har ringt famvernskontoret for å få hjelp til en fast avtale. Hva skjer hvis han ikke dukker opp og ikke VIL skrive under på en sånn skriftlig avtale?

2) Hvilken samværsordninger har fks dere i høytider slik som påsken? Han har lagt planer for påsken og har ikke tenkt å ha ungen da.

3) Bidrag. Ja, han mener jeg er en BITCH fordi jeg har tenkt å kreve bidrag ( For tror ikke vi kommer noem vei med NOEN slags private avtaler)

Man er da ikke hurpe fordi bf skal bidra med en tusenlapp i mnd eller noe? Han har fast jobb.

4) Om samvær igjen. Han tror vi bare kan avtale fra gang til gang om når han skal komme i tilfelle han plutselig får planer den og den helgen. Her snakker vi max om 2 helger i mnd der han skal se barnet sitt. Er det ikke aller aller best for alle parter å ha en skriftlig avtale å forholde seg til? Vet jeg egentlig ikke kan nekte han å se barnet, men han nekter på både skriftlig avtale og bidrag ( Men akkurat det er jo ikke opp til han) så har lyst å si at han ikke kan komme før han går med på noe fast, for det har ikke vi.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142973879-noen-spm-om-samv%C3%A6r-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring en advokat, få vedkommende til å sette opp et forslag til en avtale som advokaten kan sende til barnefar.

VI har annenhver ferie og høytid

Og nei, han kan ikke bestemme seg fra gang til gang når han vil ha ungen. Det beste for barnet er stabilitet, og vite når det skal til pappaen sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...