Gjest Sensitiv har blitt mamma! Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Hei, jeg er "nyinnflyttet" på Slemmestad. Har vært her mye siden barnefaren bor her, men kjenner ingen andre mødre i området. Jeg er mamma til en vidunderlig, liten gutt på 1 år. Jeg er i såkalt "moden" alder. Siden vi nå prøver å bo her sammen hele familien så hadde det vært så koselig å bli kjent med andre mødre i området. Har ikke hatt anledning til å være med i barselgruppe og savner andre å utveksle erfaringer med. Så ta gjerne kontakt :-)
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Hei, Jeg bor også i Røyken, omkring 10 min fra Slemmestad "sentrum" (hvis man kan kalle det sentrum*s*). Har en liten jente på snart 1,5 år. Nå vet jeg ikke hva du kaller moden alder, men jeg er ihvertfall over 30.
Gjest Sensitiv har blitt mamma! Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Hei :-) Det er vel ulike oppfatninger av hva som er moden alder... For meg spiller alder ingen rolle. Hyggelig at du bor i nærheten. Jeg skal prøve å sende deg en mail i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå