Gå til innhold

kino med nabokona.jeg er lei meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Du liker ikke sånne ilmer, han ville på kino og det ville hun også... På det aller fleste kinoer i Norge er det forbudt å ha sex i salen, så jeg ville ikke bekymra meg nevneverdig..

Jeg kunne fint funnet på å reist på kino med nabomannen uten å si i fra til mannen min, og mannen min ville ikke reagert på det.

Er han ikke det spor lei seg over hva han har gjort? Skjønner han ikke at man ikke gjør slikt? Jeg hadde blitt dritforbanna om mannen min hadde gått på kino med en annen dame. Uansett filmvalg..

Jeg ville nok tatt en alvorsprat med mannen ja....

ja kansje det var at jeg ikke likte filmen da. men han forstår jo ikke at jeg er litte grann sur. Hadde ingen på jobben sett det hadde jo han ikke sakt det.jeg er aldri sjalu men vet ikke hva jeg skal tro. kunne jo ha spurt om jeg ville bli med da. er det jeg som er urimelig her? Er så lei meg her jeg sitter. Jeg gråter og gråter å han sier at jeg er ei sjalu kjærring. lei meg her jeg.

hi

Jeg er enig i at det er *litt* rart at han ikke sa noe, men ikke rart at han gjorde det. Om man har en affære fra sin gravide kone (?) tror jeg ikke man gjør det offentlig ;)

Kanskje møtte de hverandre tilfeldigvis og ble enige om det uten at han kom på å si noe til deg først?

Å gå på kino med en annen dame er i og for seg ikke noe galt, venninne eller nabo eller bekjent.

men når man skjuler det fra kona samme hva som er grunnen til dette er det galt.

Og jeg hadde også blitt såret om mannen ikke hadde spurt meg om jeg ville gå, og gått med en annen uten å fortelle det til meg.

Kunne jo hende jeg hadde gått selv om det ikke er min favoritt type av film.Man kan da gå mange sammen på kino.

Og ville jeg ikke gå så hadde jeg sagt ha det hyggelig å smilt.

At en mann gjør dette og så sier at kona er sjalu og ditten og datten når ho reagerer, vel det er hans feil han legger opp til det selv. Når man skjuler noe og ikke viser omtanke for sin partner så er det naturlig at hun reagerer på dette. Det betyr jaggu ikke at man er sykelig sjalu eller noe.

Den mest uskyldige sitvasjonen kan fort se mistenklig ut når man skjuler dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...