Gå til innhold

familiemedlem som legger ann på min mann :/ grr

Anbefalte innlegg

Jo det har seg sånn at jeg har en kusine som er meget pågående på min mann!

hun har sikkert lagt han til 8-12 ganger på face, og han avslår(ta hintet liksom), når hun kommer på besøk, er hun veldig ivrig på og gå etter han hvor enn han går, han selv syntes hun er en patetisk sjel. Hun er 32 ,enslig og ingen barn. meg og min mann venter første barn sammen, men jeg har 2 barn fra et tidligere forhold! Hun skal hele tiden påpeke hvor slitsomt han kommer til og få det, og om han orker dette?

Hun er negativ og nedverdigene ang meg og det sårer!

Kansje jeg bør si ifra snart? Er litt avventende siden hun er familie, og med tanke på at min mann ikke legger noe i det! Vil liksom ikke at min mann skal si nok, han er veldig direkte og klar i talen. Redd hun blir sur eller lei seg (selvom hun kansje fortjener det) hvordan gå frem med dette?

Fortsetter under...

Er det ingen andre i din famillie som har komentert dette??

Siden hun er 32 år så syns jeg faktisk at hun bør tåle og høre dette.

Men hun hadde kanskje tatt hintet bedre om din mann hadde sagt rett ut til henne at hun skal slutte og flørte. Sier du noe så kan det være at hun er frekk nok til og henge deg ut som sjalu forran resten av famillien;(

Ja når hun er 32 år så bør hun faktisk få høre det. Egentlig ganske rart at hun tør og holde på sånn i så pass voksen alder fremfor hele famillien. Jeg hadde blitt dødsflau om hun hadde vært min datter for og si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...