Gå til innhold

enda en onsdag er snart over..

Anbefalte innlegg

og tiden går unna! Jeg synes det er helt utrolig hvor fort tiden går, og samtidig så fort!

Jeg har 124 dager igjen til termin, og husker når jeg fant ut graviditeten :) Gleden bare vokser for hver dag, og jeg synes det er så utrolig koselig å både kjenne og se spark fra prinsen min:)

Etter at min valp brått døde, så ble jeg redd for hvordan det skulle gå. For jeg føler meg alene på mange måter i huset om dagen.. Min mann jobber forskjellige skift, og derfor var det så godt å ha henne i huset for da var jeg aldri alene, og hadde alltid selskap.

Jeg merker det veldig godt at jeg blir litt alene igjen.. Jeg savner henne kjempemasse enda, men føler jeg ikke vil si det hele tiden for jeg føler jeg må være "stor" nok til å måtte la det gå over.. Selvom det er vanskelig.. Det er egentlig litt rart.. Kanskje hormoner som også spiller inn, vet ikke jeg.. Jeg bare skulle ønske jeg kunne spole litt tilbake og sørge for at hun ikke døde fra meg..

Hmm.. Rart hvordan dette påvirker meg egentlig..

Ellers så er jeg glad om dagen siden det er fullt liv i magen, og prinsen min vekker meg til samme tid hver morgen, og sparker og hikker fælt i magen<3 Det er i hvertfall en kjempestor trøst :) Gleder meg kjempemasse til han kommer til her i verden:D Blir så spennende og gleder meg til å vise han verdenen :)

Ha en flott kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142973735-enda-en-onsdag-er-snart-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...