jentahans Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Kjenner bare vake bevegelser og lite spark..bare et og annet slik av og til i løpet av dagen. Kjenner jeg blir litt bekymret men vet jo at barnet har mindre plass. Andre som har det slik?? Vet jeg selv vart bekymret med førsstemann også på denne tiden ,men alt var bra. Sukk liker ikke at man blir så bekymret på slutten, men er mer redd nå en noen sinne at noe skal gå galt.
Håpefull77 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Nå er ikke jeg like langt på vei som deg. Men jeg kjenner mindre spark og mer bevegelse. Snakket med jordmor om dette og hun sa at det telte som det samme om det var bevegelse eller spark. Det blir jo trangt på slutten, men jeg tror en skal kjenne en del bevegelser. Jeg kjenner veldig mye bevegelse da, men er bare i uke 33. Om du kjenner mindre bevegelse/spark en du har gjort tidligere synes jeg du skal ringe føden. Var i hvertfall det jeg fikk beskjed om av jordmor på fødeavdelingen (jeg har alle kontroller på sykehuset/fødeavdelingen).
Mammamedmot Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 slik føler jg det også men alt ser bra ut på ultralyd så det er vel bare slik det blir mot slutten!
Maewin Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Lillemor i magen har i grunn ikke sparket på noen uker nå, men jeg kjenner press og strekking inni der så hun er absolutt aktiv! Dessuten kan det hende babyen sparker innover eller mot morkaka, og da er det ikke sikkert du kjenner det, vet du. Så lenge du kjenner bevegelse går det nok bra, men synes du bevegelsene kommer skjeldent skal du ta kontakt med føden bare for å være sikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå