Gå til innhold

Hva er deres strømforbruk?

Anbefalte innlegg

Forrige strømregning ble på totalt ca 10 000 kr, da på ett strømforbruk på 6800 kwh, er da todelt regning, nettleie på en regning og strømforbruket på en annen. Er for to mnd dette.

Nå ble strømforbruket på underkant av 5200 kwh for januar/februar.

For meg er det bare tall, skjønner ikke så mye av dette, men ut ifra regningen og det vi betaler, er det nok høyt forbruk ser jeg for meg.

Så hva er deres forbruk, og gjør dere noe spesielt for at det skal bli lavest mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142973651-hva-er-deres-str%C3%B8mforbruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå i vinter har jeg betalt ca 1500,- mnd. Bor i leilighet på 80 kvm.

Bygget sto nytt for under et år siden, og er vel sikkert godt isolert, for jeg sparer ikke akkurat på strømmen, og har i tillegg 2 sengevætere, så det blir _en del_ klesvask...

Annonse

Vi brukte 6700 kwh på forrige og 5000 på denne.

Så dyr strøm du har? ev nettleien. Varierer jo litt rundt om i landet.

Betalte 6700 kr for strøm og leie sist gang og regner med å få ca 5 lapper nå.. Pleier omtrent å være like mye i kroner som brukte watt- Litt "billigere" nettleie jo mer vi bruker

Fikk regning på 12000 sist mnd fordi etter vi kjøpte huset glemte vi jo ut å sette opp forbruket (tidligere eier hadde stilt det ned siden huset var tomt noen mnd)

Nå i februar kom den på 4000. Vi har hus på 207 m2 så dte går jo en del strøm. Nå har vi satt inn varmepumpe da, så er spent på neste regning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...