Et lite barn i magen :) Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Jeg sendte 7 uker før termin. Aner ikke hvor lang behandlingstid det er om dagen ? Når sendte dere?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Jeg leverte min på mandag å har nå snart bare 9 uker til termin, de sa på nav at det var rundt 2 mnd behandlingstid så får håpe alt er ordnet til din kommer:)
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg leverte alt inn 10 uker før terminen å alt er nå klappa klart
Oktobergutt2010:) Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Sendte inn 3 dager før jeg gikk i fødsel. Hadde fått pengene inn på konto i det vi kom hjem fra sykehuset
Sessan <3 apriljente Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg leverte alle papirene 11 uker før termin, men de sa at den blir lagt i en behandlingsbunke fram til mot nærmere termin. Så de prioriterer nok de som leverer sent framfor de som er tidlig ute
Oktobergutt2010:) Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Jeg fødte forresten før termin, så jeg var ikke bare slapp og treig
lillespiren2:) Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Hei! jeg tror det går ganske fort egentlig, så lenge man har jobbet og oppkjent d man har krav på og legger ved riktig dokumentasjon ved søknaden, så har man nok pengene når de skal komme. jeg var senere ute selv denne gangen, og sendte søknad til nav i forige uke, var da 7 uker til termin
C [ ♥♥ ] Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Ei uke eller to siden, dvs da jeg var 33-34 uker på vei. men vi har ikke sendt pappans søknadspapirer enda. Tenker å vente opp mot da han skal ha sin permisjon. Har dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå