mer enn bare mor Skrevet 2. mars 2011 #1 Del Skrevet 2. mars 2011 Kvalmen kom brått på i natt, så spydde flere ganger i morges.. Klarte å levere guttungen i barnehagen, og karret meg på jobb.. Har en alliert på jobben så tok over for meg når jeg måtte løpe til nærmeste doskål... Fysja meg.. Ble bedre utover dagen men siden jeg sov så dårlig i natt og ikke fikk i meg noe næring så kapitulerte jeg og dro hjem halv to... Håper virkelig ikke at det er sånn det blir fremover.. Har kjøpt inn tørre kjeks så jeg får prøve å holde kvalmen i sjakk før jeg begynner på dagen.. Var ikke noe kvalm med gutten så får se hvordan det blir denne gangen.. Så nå ligger jeg her og har enda ikke fått i meg mer mat enn litt kjeks og brus.. I tillegg så klarte jeg jo selvfølgelig å overbelaste ryggen igår, så den er også kjørt.. Man lærer aldri.. Jaja, dagens klageinnlegg!! nå venter jeg på at mannen skal komme hjem for jeg er ikke den mest gøyale mammaen for poden idag... Hvordan er formen deres? Jeg er forresten 6+3 idag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142973465-og-der-kapitulerte-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå