Gå til innhold

Dere som har opplevd ufrivillig abort. (MA og SA)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde MA som vi fant ut av i uke 11. Men fosteret hadde slutta å utvikle seg i uke 7.

Dersom du har fått påvist hjerteaktivitet hos lille frø, så går det helt sikkert bra skal du se=)

Oppdaget ma i uke 14. Hadde fått påvist hjerteaktivitet i uke 7. Fosteret døde i uke 10/11. Hadde veldig anderledes symptomer dengangen som nedpress, rar lukt nedentil, ekstremt såre brystvorter, lite kvalme og mye mareritt om å ha mista.

Annonse

1 SA som vi trodde var i uke 10-11, men kan ha vært mindre også siden jeg hadde så ustabile sykluser. Hadde en exu like etterpå, det var bare noen få uker på vei (heldigvis, ettersom det var utenfor livmora). Da jeg var gravid med gutten vår på 15 mnd, fikk jeg tidlig UL ca. uke 11-12. Spurte om hvor stor sjansen var for at det skulle gå bra (hadde jo lyst til å fortelle det til omverdenen), og da sa han at siden vi så hjertet banke var sjansen veldig stor :-) Og det hadde han jo rett i :-)

Tror det går helt fint med deg siden du har kommet så langt. Blir i hvert fall ikke bedre av å bekymre seg. Nyt svangerskapet.

Jeg var 11+5 i går og fant ut på ul at det var MA. Hadde første ul i uke 8+0 (hvor alt var bare bra. Kjempe god hjerteaktivitet fikk vi beskjed om), dvs at hjertet sluttet å slå etter bare 6 dager, for i går var det 8+6. Alle mine symptomer har vært dere hele tiden, jeg ville bare ta en titt (siden jeg jobber på KK og har mulighet til å gjøre det)for å se hvor mye det hadde vokst siden sist :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...