Gå til innhold

Vil høre deres meninger om navn:-)

Anbefalte innlegg

Vi har valgt å holde navne-diskusjonen for oss selv og ikke inkludere venner og fammilie før vi har bestemt oss. men gøy å høre andres meninger.

samboeren min har lenge ønsket at sønnen vår skal hete Alv Elias. Jeg synes egntlig etter å ha smakt på det en stund at det er litt fint, selv liker jeg Elias veldig godt, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker Alv.

Så her om dagen kom vi fram til et nytt alternativ; Isac Leander. synes begge nasvnene er veldig fine men passer de samme? ble det litt for "jålette"? å hva annet kan passe sammen med Isac?

Si deres mening da:-) både positive og negative:-)

Fortsetter under...

hm,navn er gøy og veeeldig vanskelig;) De stakkars nurkene skal jo ha navnet vi gir den resten av livet (forhåpentligvis:)

Jeg likte Alv Elias veldig godt. En god blanding av spesielt og moderne!

Isac Leander er jo fint det også,men jeg synes Leander er veldig oppbrukt jeg da. Men ja,det er jo bare min mening;)

Ingen av de falt i smak hos meg. Men jeg har nok en helt annen smak enn dere når det kommer til navn ser jeg :)

Det viktigste er jo hva man selv liker, og så syns jeg det er greit å tenke på at det er et navn barnet skal ha resten av livet.

Jeg liker alle navnene, men både Elias, Leander og Isak er veldig mye brukt da. Jeg synes det er litt knotete når 4 på samme avd i bhg har samme navn.

Alv....? Jeg liker Alver veldig godt, men det er vist ikke aktuelt. Er nok litt vanesak, jeg liker som oftest navn når jeg har hørt de flere ganger.

Gøy å høre andres mening:-)

å ja, som dere sier så er det vanskelig, når de skal ha det hele livet:-)

Jeg er også enig i at Alv for seg selv er helt snålt, men synes det er kjempe fint sammen med Elias..:-) men ja, virkelig snålt alene;-p

Har dere bestemt dere?

Annonse

Hmmm...Alv har jeg aldri hørt før, men...jo...jeg liker det.. :) Elias er jeg dessverre litt lei av, så spytter ut noen andre forslag :)

- Alv Elian/Eliah (når dere først kjører et litt uvanlig navn..)

- Alv Emanuel

- Alv Olander

- Alv Olai

Isac/isak er et sterkt og flott navn som jeg liker best alene.. men vi er jo alle forskjellig :)

lykke til med valget :)

Så gøy med mange meninger:-)

er enig med dere som ikke liker Alv men også enig i de som liker det,-p men tror jeg heller mest mot å ikke like det. hihi

Men til dere som foreslo Isak Elias, det har jeg ikke tenkt på, det var virkelig et godt forslag:-) Det skal jeg nevne for min kjære:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...