Gå til innhold

Tror dere Petter Nortug kommer til og gifte seg med hun der Rakel??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Bare" et mesterskap? Det er jobben hans og hans måte å lade opp til et mesterskap.

Hvis hun ikke hadde likt det hadde hun vel ikke blitt?

Du er vel sånn som er sur hvis typen din drar på kino to dager på rad uten deg......

At han store deler av året da må tenke på seg selv for å kunne yte slik han gjør i mesterskap verlden over, er jo noe hun var fullt klar over da de ble sammen. Og siden dem vært sammen i flere år så har hun nok vant seg til hvordan det fungerer. Så ja, jeg trur ikke det er utenkelig at dem gifter seg en gang.

Jeg vil vel anta at sjansen for at de gifter seg er ca like stor som for andre par i begynnelsen av 20-årene som har vært sammen et par år...

Og nå skal du høre noe rart: Jeg har faktisk hørt om par som er gift der den ene er på sjøen og borte i flere måneder av gangen!

Tja, kommer an på hva hun synes er ok. Hun må akeptere at han er borte mye av tiden og har fokus på idretten.

Faren til yngste barnet mitt var fotballspiller (eliteserien) da vi ble sammen og de første årene han var liten. Selv om dette var hans jobb var det fryktelig slitsomt til tider. Trening 2 ganger daglig, treningssamlinger i utlandet og kamper hver helg i sesongen. Helgen var ødelagt fordi han måtte hvile ut til kamp på søndag, noe som innebar tidlig i seng, ikke sex og alkohol for å nevne noe.

Dessuten opplevde jeg at han ble ekstremt selvsentrert i sesongen der alt dreide seg om han og fotballen. Ikke en enseste trening kan droppes.

Og for ikke snakke om det dårlige humøret hans i dagene etter et tap.

Så hun må vite hva hun går til å velge å akseptere det om hun vil ha han.

Jeg for min del har funnet en (ny) mann som jobber fra 8-16 og trives best med det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...