Gå til innhold

Protein i urinen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på kontroll, har 2+ på urinprøven... Hadde 1+ forrige uke. Men blodtrykket er fint. Legen mener da at jeg ikke har svangerskapsforgiftning. Har hatt høyt blodtrykk for 1 uke siden, det er normalisert nå. Men hva betyr det når man bare har proteiner i urinen, men ikke høyt blodtrykk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det betyr egentlig ingenting! det er høyt blodtrykk, porteiner i urinen og masse vann i kroppen som er sv.forgiftning.. hadde det forrige sv.skap og da ble han forløst i uke 31. dette sv.skapet har jeg bare hatt en

av tingene om gangen, og ingen fare..

Skrevet

Ok, takk for svar. Da håper jeg blodtrykket ikke stiger igjen, og krysser fingrene. Er i uke 34 nå, så er jo ikke så lenge igjen.

Skrevet

fødeklar A & J

Husker du hvor høyt blodtrykket ditt lå på når du hadde sv.forgiftning om jeg kan spørre ? hadde selv 2+ i protein ( har hatt det i 4 uker snart ) og hadde ett blodtrykk som målte 135/97 tidligere i dag. men hadde jo en lege som ikke hadde tid til å ta meg inn så var bare på labben. så er bare nyskjerrig rundt dette hehe. er 40 uker i dag.

Skrevet

når han ble forløst var det 190/160.. 4 proteiner og 4 ødem, så jeg hadde full pakke.. men syns du og har høyt blodtrykk ( det er det jo når undertrykket er over 90) og 2 + i proteiner syns jeg det er rart at ikke legen gjorde noe med det! jeg hadde kontaktet en annen lege eller jordmor

Skrevet

såpass ja , da var det ikke rart de startet deg tidlig nei uff kjedlig det der altså =/ .

Ja hu ga bare beskjed til sekretæren sin at hun ville overlate det til Jordmor om hva de skulle gjøre videre så lenge jeg skal dit til Fredag men syns jo det er litt lenge å vente jeg da , for har begynt å få en del trykk/press på midten av panna og føler meg rett og slett rar . hmm kanskje jeg burde dratt og sjekket dette på legevakta eller noe ? bare liker ikke å oppsøke sykehus uten henvisning fra lege hehe

Skrevet

om du har trykket i panna så hadde jeg ringt føden altså, så får du høre hva de mener.. ikke vent med det!

Skrevet

Hadde selv sv.forgifting i forgje svangerskap og ble sendt rett på sykehus når undertrykket var på 100, samt mye vann i kroppen og protein i urinen. Synes det er svært rart at legen ikke tok deg mer alvorlig enn du forteller. Ville kontaktet legevakten, og fått målt blodtrykket (i allefall) dersom jeg var deg....ikke noe å dvele ved!!

Skrevet

Takk for svar å råd begge to =) ja skal inn på legevakta nå og måle blodtrykket igjen , for den pressingen blir bare kraftigere kjennes det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...