Gå til innhold

Du som er rundt 30 år, har du rynker??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 år.. NEi har ikke rynker...

har fire barn

røyker ikke

drikker ikke

spiser meget lite sukker

og soler meg aldri i solarium, og om sommeren ligger jeg heller aldri PAL i solen i mange timer...

Har en meget sunn livstil...

Men smører meg skjeldent med ansikskremer ol.

kanskje jeg har vært heldig, kanskje livstilen har mye å si.. Min tvillingsøster har ganske mange rynker hun røyker og drikker, spiser mye søtt og tar mye sol...

Jeg er også 28, har prøvd botox på sinnarynker i pannen for 3 år siden, og hadde kjempeeffekt. De rynkene jeg hele tiden brukte i pannen ble "lammet" og er ikke der lenger pga. musklene ikke ble brukt. Hadde tenkt å ta en ny behandling nå, men er blitt gravid så nå må jeg vente... Det hjalp også på stress hodepinen.

Annonse

34 år, har ingen nevneverdige rynker. Har noen fine linjer under øynene, som har kommet de siste årene, men er ikke mer utpreget enn hva folk har til vanlig.

Gjør ikke noe spesielt for å forebygge heller. Bruker en enkel og grei ansiktskrem fra Nivea, spiser normalt kosthold, lite flink å drikke vann. Men soler meg lite, har aldri tatt solarium.

Nope;) Folk som ikke kjenner meg feks venners venner ol tror jeg er 23..He,he.

For 2 uker siden var jeg i utdrikningslaget til en venninne og hennes søskenbarn lurte på hvor gamel jeg var, 30 svarte jeg og hun trodde meg ikke før hun fikk se sertvikatet mitt;)))

Annonse

Rynker er mest genetisk. Videre er sol/solarium en kilde til rynker. Solfaktor er innmari viktig for å forebygge, men det var ikke så mye fokus på det i vår ungdom som det er nå! Vann, trening, sunt kosthold, avhodenhet fra alkohol/sigaretter kan egentlig kun utgjøre minimale forskjeller. Mye underhudsfett kan hjelpe på - en litt rund person vil ofte ha færre rynker enn en tynn person.

Jeg er 32 og rynkefri bortsett fra en sinnarynke mellom brynene. Jeg forguder sinnarynken min, den gjør at folk tror jeg tenker når jeg har koblet ut for lenge siden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...