Gå til innhold

Trøtt, KVALM og ooo så hormonell :) 8 uker, lykkelig og sååå sliten... Flere?

Anbefalte innlegg

Kvalmen er så utmattende i seg selv, har vært inne på sykehuset ei drøy uke å fått veske og næring, så nå kan jeg leve med kvalmen ei stund til :) såååå trøtt, men har verdens beste samboer, toåring og familie, så jeg får hvile når det trengs! Og griner for ALT,TV reklamer, slankekrigen, VM og sånn for det meste somvanligvis ikke ville brydd meg nevneverdig ;) Enn at det går an å bli så tussete av hormoner, og et lite knøtt på knappe to cm ! Jeg er sååååå glad, sliten, trøtt og kvalm - dette er jo fantastisk :)

Fortsetter under...

vet du,takk:) nå fikk du meg i litt bedre humør.godt å lese sånne positive innlegg..jeg sliter med kvalme selv,men trøstespiser jeg da...fordi akkurat når jeg tygger og svelger er jeg ikke kvalm og de sekundene er herlige..har vært sånn i rundt tre uker nå,uff kan bli gal av mindre..klarer ikke være lykkelig som du..sliter heller med at jeg er sint på samboer(enda han ikke har gjort noe galt og er bare søt)men sint fordi han ikke er kvalm og komentaren til at jeg er det er: men det er jo en naturlig årsak da...ja for det hjelper jo,grr...vet jeg ikke har rett til å være sur på han men syns det er urettferdig at jeg skal ha så mye ubehag..tenker vonde tanker og er sur og grinete på jobb,hvis jeg blunker så sovner jeg..

vel nå ble jo mitt innlegg så negativt at det river ned ditt positive,ikke meninngen men veldig godt å få ut..har ingen å snakke med fordi ingen vet,eller en venninne vet men hun har ikke opplevd det her så hun vet ikke helt hva det dreier seg om..

vil så gjerne være glad og lykkelig over at det vokser en liten inni meg,men i stedet så er jeg bare deppa:(oppblåst og trist...

er jo ikke sånn det skal være vel!!

kan du sende over noen av dine gode herlige positive tanker til meg,så hadde jeg blitt super glad:)

håper kvalmen din gir seg snart og at du slipper flere sykehus besøk..!!:)

Sååå bra at humøret steg noen hakk, vi trenger litt humør i disse hormonelle tider ;) skal ikke skryte på meg at jeg alltid er så innmari blid, men innemellom slår det meg så utrolig heldig jeg er ! Kvalme, hormoner og alt som kommer med, jammen så tenk for et lite mirakel som skaper alt det da... Jeg gleder meg såååå til å gjøre familien komplett, og håper så at dette går veien for oss! :)

Åh, for et herlig innlegg;) Og jeg kjenner meg så igjen, bortsett fra at jeg til nå har sluppet unna sykehuset! Når kvalmen herjer på det verste så er det bare å ta en titt på den fantastiske 2åringen min. Kvalmen er så absolutt verdt det når man vet hva man får igjen for ukene med slit;)

Åh, for et herlig innlegg;) Og jeg kjenner meg så igjen, bortsett fra at jeg til nå har sluppet unna sykehuset! Når kvalmen herjer på det verste så er det bare å ta en titt på den fantastiske 2åringen min. Kvalmen er så absolutt verdt det når man vet hva man får igjen for ukene med slit;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...