skat Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Skal akkurat til å bytte til sportsvogndelen av city cross. Men, skjønner ikke helt om jeg skal bruke selen sammen med vinterposen eller ikke? Har ikke noe hull på sidene av posen til de remmene fra selen som kommer inn fra siden. Hva gjør dere? Dropper man selen så lenge de sitter i pose?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Hvilken pose har du? Jeg har Odenwalder dunpose, og der er det fem hull i posen, slik at man fint får tredd alle selene gjennom posen..
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Vi har en dunpose som det er hull til selene i. Under den har jeg et langhåret lammeskinn som jeg har skåret hull i til selene. Er du flink å sy så ville jeg ha laget til hull i posen. Det er iallefall genialt at barnet kan sitte fastspent, så han/hun ikke forsvinner ned i posen:)
skat Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2011 ok, må ta en ekstra titt da, har også den posen. Så ikke noe hull på siden men får se en gang til
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Det skal være hull på sidene. Og på toppen er det to "sydde" hull som du kan sprette opp og lage hull til selene på toppen som går over skuldrene også. Vi må bruke selene på tulla vår ellers stuper hun kråke i vogna. Hun falt ut et par ganger når hun var 6 mnd, men heldigvis var det på verandaen så hun falt ikke hardt eller langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå