flypapir Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Litt overrasket over hvor god formen er egentlig. Synes svangerskapet har vært ganske tungt med bekkenløsning og mye kynnere++. Med to små fra før har heller ikke muligheten til å ta det med ro vært der så ofte som ønskelig. Men nå er formen overraskende god! Bekkenet kjennes jo, men blir ikke verre, jeg sover godt på natta (så lenge ungene gjør det), kynnerne er jeg bare glad for og alt er i grunn bare velstand! Ulempen med dette er jo at jeg absolutt ikke er klar for en smertefull fødsel...Selv om jeg veldig gjerne vil møte tulla i magen snart! Hvordan er det med dere andre nå i siste trimester?
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Vel, jeg har i grunnen vært i super form hele svangerskapet, ikke noe kvalm eller bekkenproblemer eller noe. Har termin i dag, og har trent masse hele tida, men fra i går har jeg "permisjon" fra treningsstudiomedlemsskapet mitt. Angrer nesten litt på det, for har blitt skikkelig hekta på spinning i det siste, men testa å løpe intervall igjen i går (har mølle hjemme), og det funka ganske greit egentlig:) Ja, veit jeg er heldig.. Ikke kjenner jeg noen kynnere engang. Lillegutt er veldig aktiv da, har ikke festa seg og snur seg stadig rundt ("headspinn"). Spørs om det ikke kommer til å gå litt over tida ja..
Nr. 5? Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Skal ikke klage, det letteste svangerskapet jeg har hatt ihvertfall og er absolutt ikke klar for noe fødsel enda. Har jo hatt bekkenløsning siden positiv test, men har fått veldig god behandling så jeg har vært i jobb helt til nå. Syns det har gått veldig fort Kvalmen er borte og etter at jeg fikk medisiner mot halsbrannen så er ikke tilværelsen så ille Har jo hatt mye vonde kynnere og det presser voldsomt på der nede, men det er vel noe som er bra at det gjør. Den siste uka har jeg også hatt løs mage som bare blir verre og verre. Men som med kynnerne så er det vel bare kroppen som forbereder seg. Nærmer seg veldig fort termin 26.mars nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå