Gå til innhold

værdens beste mann!=)(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av mannen min!=) føler jeg har værdens beste mann! jeg har vært sykemeldt HELE svangerskapet av forskjellige grunner og er nå 26 uker påvei! første 16 ukene var jeg sykemeldt pga kvalme,så ble jeg syk med lungebetennelse samme dag som jeg egentlig skulle begynne å jobbe igjen å ble jo aldri frisk følte jeg,å når jeg ble frisk så fikk jeg premature rier å inn på skjekk på sykehuset hver uke nå pga forkortet livmorhals pga rier/kynnere..så har egentlig ligget på sofaen nå i 6 mnd mer eller mindere,å mannen min er bare så utrolig god,snill og tolmodig med meg at det er godt gjort! selv hadde jeg sikkert klikket vis jeg var han.. litt mye hormoner her på sofaen!=)

vi har ei datter fra før å de har fått ett mye tettere forhold føler jeg nå de siste mnd.. han tar ho m seg over alt og er kjempe flink med ho! å ho gleder seg hele tiden til pappa kommer hjem! sliter veldig med bekkenløsning å det blir ikke mye bedere av å bare ligge på sofaen hele dagen,så hver eneste dag så får jeg god rygg masasje av mannen min!

han lager middag t oss,går på butikken når jeg får ett innfall at jeg har lyst på mandler,jordbær og andre rare ting!=)og tar seg av alt i huset!=) er såååååå glad og taknemmelig for mannen min!=)

syntes det er så mange som klager over mannfolka her inne å sånn?=( sef kan jeg irritere meg på natta at han snakker mye i søvne og at han aldri legger seg samtidig med meg lenger(kanakje ikke så rart nå jeg legger meg seinest 23 for tiden) og andre ting jeg irriterer meg over,men alle de små tingene har ikke noe å si! tror vi må tenke på at det kan være litt for mye hormoner i oss for tiden!=)=)=)

noen andre som har snill mann å lyst å fortelle litt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Er kjekt å høre at det er flere som har menn som fortjener skryt :)

Min mann har også vært, og er, super. Han tar masse husarbeid når jeg ikke orker/klarer, han leker med og steller sønnen vår, og handler og lager mat. Han står opp på morgenen i helgene så jeg får sove ut om jeg trenger det.. Er kjempetakknemlig for at jeg har en mann som han :) Vi får ta godt vare på dem :)

Skrevet

Ja vi må absolutt ta godt vare på de!:-) kjempe heldige er vi som har så snille mannfolk:-)

Skrevet

Jeg har også verdens beste mann :D Det er deilig å være gravid når man har en som hele tiden bare vil mitt aller beste, og stiller opp og varter opp etter alle kunstens regler.

Jeg har to barn fra før med en anne mann - de bor hos oss annenhver uke, og mannen min tar seg så godt av dem når jeg ikke har overskudd. Ingen problemer å vente barn med en mann som så tydelig blir en helt perfekt far :D

Lykke lykke, og heldige oss som har så gode menn!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...